Onsdagskörningstråden

Vore ju trevligt om ni hakade på kortegen kan jag tycka...

Hade gärna gjort det men plikten kallar tom kl 18 idag.

All heder åt dig som roddar kortegen. Samtidigt tycker jag att var och en väljer sitt sätt att hedra P-A. Vill man inte åka kortege så innebär ju inte det att man per automatik bryr sig mindre. Man kanske vill offra en glass i hamnbassängen i Waxholm eller dra en bombrepa på P-A´s favoritvägar -alla funkar ju olika.

Förstår det, men kör på iaf. :tummenupp

[YOUTUBE-ID]<object width="1300" height="765"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/OvpyqtVncRY&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&hd=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/OvpyqtVncRY&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&hd=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="1300" height="765"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Hade gärna gjort det men plikten kallar tom kl 18 idag.

All heder åt dig som roddar kortegen. Samtidigt tycker jag att var och en väljer sitt sätt att hedra P-A. Vill man inte åka kortege så innebär ju inte det att man per automatik bryr sig mindre. Man kanske vill offra en glass i hamnbassängen i Waxholm eller dra en bombrepa på P-A´s favoritvägar -alla funkar ju olika.

Självklart kan man hedra på sitt eget sätt. Jag har inte sagt någonting annat. Sa bara att om några skulle samlas på samma plats samma tid så vore det trevligt om de följde med på kortegen.

PA kommer aldrig sluta titta ner på oss från Honda himmelen!

Rosenhill 10:30

Jag tänker ta en sväng ut i Sörmland i morgon Söndag 27/6, Vi kör från Rosenhill 10:30. Häng på om du vill.

Ragge

Igenkänning: Jag har svart helställ, Röd/vit/svart Arai- hjälm.

Last edited:
Jag tänker ta en sväng ut i Sörmland i morgon Söndag 27/6, Vi kör från Rosenhill 10:30. Häng på om du vill.

Ragge

Igenkänning: Jag har svart helställ, Röd/vit/svart Arai- hjälm, och kommer antagligen att tillbringa stoppet vid Rosenhill med att skruva fast saker som trillat av min hoj på vägen dit.

Förtydligade din beskrivning lite...:D

Kollade just vädret, ser ut att bli stor risk för regn och åska i morgon kväll:gnissla

Jag hade tänkt mig samling vid donken väsby vid 18, avfärd 18.30?

Kommer också om vädret är tjänligt. Har hört samma som du, att det skulle åska och regna! Förhoppningsvis tidigare på eftermiddagen!:Bugar *ber till vädrets makter*

fan detta är tredje gången jag tänkt hänga på men nått kommit ivägen :(

tur att det kommer fler onsdagar :)

Skulle gärna hängt med men pengarna för soppan har tagit slut :p och lönen kommer inte förens den 15e:mad:

Om inte himlen öppnar sig fullständigt så kommer även jag fram ur det fördolda.

Eftersom att vi hojåkare har en del variabler som påverkar om vi kommer eller inte så hoppas jag att mina stämmer, Comhemrepratör (kan vi starta en tråd om detta elände) samt vädret, ses om jag hinner!

Väderutsikterna ser allt bättre ut. Fortsätt att :Bugar gummor och gubbar!

smöra för tjejen?:tummenupp

Haha ska försöka, men det är ju så också att hon redan sponsrat mig stort med hojköpet också;) Men hon kanske vill följa med på gruppkörningen:P vi får se för vi var ute på Twilight movie night igår ( inga commentarer ang det tack) så den slutade 02.00 sen skulle vi hem från lidingö å hon skulle sova typ 2 timmar innan hon skulle till jobbet så hon kanske inte orkar. Men vi får se ;)

Back