Onsdagskörningstråden

Typiskt, har lovat att umgås med en tjej... inte som en MC-tur riktigt. Kan man inte vara på två platser samtidigt?!

Blir nog en runda på torsdag isåfall.

Typiskt, har lovat att umgås med en tjej... inte som en MC-tur riktigt. Kan man inte vara på två platser samtidigt?!

Blir nog en runda på torsdag isåfall.

Anmäl dig till nåt KloNinGSExperImenT - dubbelt så skoj!

Ska putsa på moppen ikväll. Kanske tvingar bulldoggarna till Donken på kvällsprommisen.

någon som åker från söderort och vill mötas upp innan?
är lite halvkrasslig på att hitta på den sidan av stan.:va

Kör strax hemifrån. Ska leta lite green stuff på vägen.
Hoppas du hittar ändå om du bestämmer dig för att köra! :)

Last edited:
Jag dök upp... hade värmt upp med en 20-mila innan jag dök upp i Väsby. Men köra e ju så skoj. Ni känner igen mig som den tysta i gänget, gulast hjälm och vitast hoj...? För övrigt vek jag av hemåt efter kaffet när färden gick mot Sveavägen.
Ska väl våga visa mig igen vid någon körning framöver.

Tack för en trevlig tur och kul att vi blev så många. Dock behövde jag åka från fikat lite tidigare då jobbet kallade.. Hoppas vi ses igen!

Tack för ikväll! Jävligt skönt att få lätta på de uppdämda behoven av gasa och skitsnack!:tummenupp

Suverän åkrunda med mycket trevligt folk:tummenupp

Bra körning ikväll, lagom stor grupp och bra tempo. Börjar bli en vana nu att ragges grupp tar hem segern till Hägernäs. :D

Lite tråkig stämning inne i stan senare, han mår nog bra av en natt på stationen. Inte varje dag man ringer konstapeln.

Bra körning ikväll, lagom stor grupp och bra tempo. Börjar bli en vana nu att ragges grupp tar hem segern till Hägernäs. :D

Lite tråkig stämning inne i stan senare, han mår nog bra av en natt på stationen. Inte varje dag man ringer konstapeln.

Nä, han var redigt dum i huvudet den där. Skönt att se konstaplarna göra nåt nyttigt för en gångs skull....:hihi

Och jo, ska ta med mig sittringen nästa gång, hinner ju hemmoroider innan snabba gruppen kommer...:arsele

Vi i seger- teamet tackar för all uppvaktning och gratulationer. Fiket gav oss till och med jordnötteer som första pris. (If you pay peanuts, you get monkeys :brinnerup :)).

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon