Onsdagskörningstråden

Brukar vara samling vid Mc Donalds i upplands-väsby, trafikplats glädjen. 18:00-18:30 typ

Hmmm... Man kanske ska haka på. Har ju nya visir att köra in! :banana

Dessutom har de flesta jag brukar köra med (:D) tagit semester, eller vad de kallade det. Buhuuu! :gråta Får jag leka med er??

Tänkte dra ut imorgon och gasa.. tänkte åka ner mot ösmo bland annat och bada i kalkbrottet där så ifall det är fler som är sugna är det bara att hänga på... blir väl att mötas upp i haninge eller skogis skulle jag tro runt 6 tiden :)

Gasar ni satan eller kan även en slow mo hänga på?

Hmmm... Man kanske ska haka på. Har ju nya visir att köra in! :banana

Dessutom har de flesta jag brukar köra med (:D) tagit semester, eller vad de kallade det. Buhuuu! :gråta Får jag leka med er??

Klart du ska haka på! Vi kan förgylla åkturen med ett par unkna skämt..:)

Jag hänger nog me om inte barnet hoppar ut.......
18.00 donken väsby?

Det får du, men räkna inte med ngn bombrepa, om du vill åka med mig.

Vi brukar köra på hyffsat iaf men det går ju alltid att vänta in i korsningar det blir lite tidigare dock. Vid 5 tiden. Så om det är några som vill med så kan jag åka till skogis först. Eller om ni hittar till haninge yamaha center.. Skriv här innan isf så att jag vet. :)

Vi brukar köra på hyffsat iaf men det går ju alltid att vänta in i korsningar det blir lite tidigare dock. Vid 5 tiden. Så om det är några som vill med så kan jag åka till skogis först. Eller om ni hittar till haninge yamaha center.. Skriv här innan isf så att jag vet. :)

Blir det uteslutande motorcykling eller tänkte ni bada också?

Vart åker ni från yamaha center då? Det passar mig mycket bättre men kalkbrottet i stora vika lät ju jäkligt nice dock.

Någon bombrepa blir det defenetivt inte för mig. Kan man göra det med en husaberg ens :va Blir väll mest lite lugnt glid och slangning

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon