Onsdagskörningar

uääää , vakande nyss , har nog mera feber än jag trodde :gråta .. åja hoppas ni har en kul körning :banana

Tack alla för en trevlig körning idag! Och flera spännande äventyr :P

Tack alla för en trevlig tur! Synd bara att man inte kunde hänga med till svea och äta glass men hoppas att ni åt en marängsviss åt mig! :krama

Tack alla för idag! Det va riktigt kul att haka på trots att jag inte klara av att hålla samma tempo som er! :banana
Ett speciellt tack till Melke som inte tröttna på o ligga bakom mig!

Tack alla för en rolig körning o trevligt sällskap :banana: .....lessen om jag körde som en sköldpadda idag
Tig3r :rock

Tack för dagens körning ) hände iaf med till waxholm innan bärsen/whirren börja skrika efter mig :P å som vanligt massa roliga vägar med Tiger ! Skål på er :fyllisar

Tack för dagens körning ) hände iaf med till waxholm innan bärsen/whirren börja skrika efter mig :P å som vanligt massa roliga vägar med Tiger ! Skål på er :fyllisar

Tack för gårdagen, sjukt roliga vägar - du är en bra reiseleiter du Tiger:tummenupp.
Bra tempo också, med lite andra inslag som Harry Haffa med påslaget blåljus (som tydligen skulle ta någon annan) och att några i gruppen tydligen ville pröva genvägar utanför asfalten:)

Du har ingen film där man kan få se en 990SMR med en efterhängsen gubbe på:)
Nej jag filmade ju inget bakåt :/ Får filma mer bakåt nästa gång :) Och fan för dig för nu fick du mig sugen på en 950/990 supermotard!! :gnissla

Att du vågar! "höll gafflarna?" :rofl
Hahahahahhaha, ramlade nästan av stolen när jag såg ditt inlägg :P jaaah de håller :P bromsarna tar inte fullt lika bra som förut dock, men jag bromsar typ aldrig ändå så :hihi

Nej jag filmade ju inget bakåt :/ Får filma mer bakåt nästa gång :) Och fan för dig för nu fick du mig sugen på en 950/990 supermotard!! :gnissla

Asså... Jag är ju ganska väluppfostrad, hur skulle det se ut om jag schteke dig första gången jag körde med dig:va. Jag lovar att jag skall vara mer framför dig nästa gång:yoparty:tummenupp

Någon som ska åka idag? YR lovar optimalt hojväder. Jag åker gärna ikväll men hittar ganska dåligt i sthlm :va

Någon som ska åka idag? YR lovar optimalt hojväder. Jag åker gärna ikväll men hittar ganska dåligt i sthlm :va

Jag tänkte ta en sväng ikväll, såg i andra tråden att några skulle mötas vid skogskyrkogården vid 18.00 Vart åker du ifrån? :)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back