Onsdagskörningar

uääää , vakande nyss , har nog mera feber än jag trodde :gråta .. åja hoppas ni har en kul körning :banana

Tack alla för en trevlig körning idag! Och flera spännande äventyr :P

Tack alla för en trevlig tur! Synd bara att man inte kunde hänga med till svea och äta glass men hoppas att ni åt en marängsviss åt mig! :krama

Tack alla för idag! Det va riktigt kul att haka på trots att jag inte klara av att hålla samma tempo som er! :banana
Ett speciellt tack till Melke som inte tröttna på o ligga bakom mig!

Tack alla för en rolig körning o trevligt sällskap :banana: .....lessen om jag körde som en sköldpadda idag
Tig3r :rock

Tack för dagens körning ) hände iaf med till waxholm innan bärsen/whirren börja skrika efter mig :P å som vanligt massa roliga vägar med Tiger ! Skål på er :fyllisar

Tack för dagens körning ) hände iaf med till waxholm innan bärsen/whirren börja skrika efter mig :P å som vanligt massa roliga vägar med Tiger ! Skål på er :fyllisar

Tack för gårdagen, sjukt roliga vägar - du är en bra reiseleiter du Tiger:tummenupp.
Bra tempo också, med lite andra inslag som Harry Haffa med påslaget blåljus (som tydligen skulle ta någon annan) och att några i gruppen tydligen ville pröva genvägar utanför asfalten:)

Du har ingen film där man kan få se en 990SMR med en efterhängsen gubbe på:)
Nej jag filmade ju inget bakåt :/ Får filma mer bakåt nästa gång :) Och fan för dig för nu fick du mig sugen på en 950/990 supermotard!! :gnissla

Att du vågar! "höll gafflarna?" :rofl
Hahahahahhaha, ramlade nästan av stolen när jag såg ditt inlägg :P jaaah de håller :P bromsarna tar inte fullt lika bra som förut dock, men jag bromsar typ aldrig ändå så :hihi

Nej jag filmade ju inget bakåt :/ Får filma mer bakåt nästa gång :) Och fan för dig för nu fick du mig sugen på en 950/990 supermotard!! :gnissla

Asså... Jag är ju ganska väluppfostrad, hur skulle det se ut om jag schteke dig första gången jag körde med dig:va. Jag lovar att jag skall vara mer framför dig nästa gång:yoparty:tummenupp

Någon som ska åka idag? YR lovar optimalt hojväder. Jag åker gärna ikväll men hittar ganska dåligt i sthlm :va

Någon som ska åka idag? YR lovar optimalt hojväder. Jag åker gärna ikväll men hittar ganska dåligt i sthlm :va

Jag tänkte ta en sväng ikväll, såg i andra tråden att några skulle mötas vid skogskyrkogården vid 18.00 Vart åker du ifrån? :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT