Onsdagskörningar

om nån vill kör lite norr ska´lite folk dra från mc-varuhuset kl 17:30

Vad är det för gäng som drar från mc varuhuset? många? vore trevligt med ett större gäng att köra med, var så kul tidigare när det samlades 50 hojar vid donken väsby på onsdagar :) kanske de tiderna är över :confused:

men nån körning blir det imorn :) så antingen sluter jag upp med gänget vid donken 17:30 eller på mc varuhuset :) vore dock trevligt att slå ihop alla och köra ihop :)

Finns det några ex kvar av det limiterade stämpelkortet eller måste man betala per åk nu?

Jag ristar in ett streck i in din ena knäpuck för varje bandag, sen är det ju bara att räkna ihop vid årets slut. SMART VA??!:D

BTW se till att ni har mycket bensin i tanken innan vi drar iväg, första tankstoppet kommer ganska sent.

Vart styr vi våra moppar Fighter? intressant att veta vart turen går...kanske en glass på vaxholm? in mot stan och svea vid 21-22 och kika på om det blir hoj rekord?

Tanken är att rutten ska gå Sigtuna-->Uppsala-->Gottröra-->Sollentuna-->Svea. Glass i Uppsala och tankning i Gottröra:)

Tack för en trevlig tur idag Fighter och alla! riktigt roliga vägar. dåliga nyheter på donken på svea efteråt då en medlem i vår mc klubb avlidit ikväll. missade därför att tacka all och säga hejdå.

kan bara hålla med , var en kul körning igår :) ... kommer nog bli flera

fusk att alla hadde kåpor utom jag :näsblod :D

Juu det var en trevlig tur igår. Första långturen i år. Bra förberedelse inför sviestad. :tummenupp

Tack alla för en trevlig tur, den vart lite längre än planerat men det gjorde inte så mycket. Vi ses igen snart:).

Lite svalare i dag så man får väl rekommendera en varm java på Sveavägen lite tidigare typ 21... :tummenupp

jag ska försöka dra ihop lite folk och köra från mc-varuhuset på lite krokiga vägar avfärd 17:30

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back