Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skön runda vi fick idag gurra! och skönt att snuten var trevliga! dock var det min tur att bli stoppad påvägen hem mitt i natten med däckhelvetet runt midjan dem påstod att jag inte hade lastsäkrat skiten haha dock var dem sjyssta å lät mig gå men jag fick inte köra därifrån innan dem försvunnit ur sikte
Skön runda vi fick idag gurra! och skönt att snuten var trevliga! dock var det min tur att bli stoppad påvägen hem mitt i natten med däckhelvetet runt midjan dem påstod att jag inte hade lastsäkrat skiten haha dock var dem sjyssta å lät mig gå men jag fick inte köra därifrån innan dem försvunnit ur sikte
Onsåkn. Svea 16:00
1. Moi
2. Richard
3. Pierre
4.
kl 16:00? jobbar inte folk?? jag kan tidigast kl 17:30 och då hinner jag inte ens äta.
Precis, det här är för-oss-normala-som-har-semester-och-det-blir-mörkt-tidigt-och-framåt-eftermiddagen-kommer-solen-så-vi-drar-tidigt-och-möter-de-andra-senare-åkningen.
Kommer kanske med vid 16 rycket annars kommer jag till svea ikväll eller sluter upp senare...baisarn känner sig våldtagen i frenulum efter en satans massa mil på gelleråsen igår
Hinner heller inte till 16.. Men det var länge sen man träffade vissa av er nötter, så jag tänkte dra in mot Svea runt 20-tiden, syns där..
Om det slutar regna![]()
Vi är några från täljetrakten som tänkte svänga förbi ikväll om det funkar? har dock ingen aning om vart ni brukar hänga. Svea säger inte mig så mycket![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |