Onsdagskörningar!

Mmm skit läskiga speciellt den där första killen som vinkar och fiser iväg :D

Synd att killen inte nämnde att vi hade en sådan plats men polisen satte stopp för den verksamheten. Var väldigt populärt och var en plats många besökte.

Skön runda vi fick idag gurra! och skönt att snuten var trevliga! dock var det min tur att bli stoppad påvägen hem mitt i natten med däckhelvetet runt midjan dem påstod att jag inte hade lastsäkrat skiten haha dock var dem sjyssta å lät mig gå men jag fick inte köra därifrån innan dem försvunnit ur sikte

Skön runda vi fick idag gurra! och skönt att snuten var trevliga! dock var det min tur att bli stoppad påvägen hem mitt i natten med däckhelvetet runt midjan dem påstod att jag inte hade lastsäkrat skiten haha dock var dem sjyssta å lät mig gå men jag fick inte köra därifrån innan dem försvunnit ur sikte

:arsele du gjorde en Mel :D men jag blev dock inte stoppad av polisen mohahaha

hahahahaha den var skön :yoparty

Inskickat av Bais

Du skulle sagt åt dom att dom inte har något o göra med dina bilringar
Men det var en trevlig runda:)

Last edited:
kl 16:00? jobbar inte folk?? jag kan tidigast kl 17:30 och då hinner jag inte ens äta.

Precis, det här är för-oss-normala-som-har-semester-och-det-blir-mörkt-tidigt-och-framåt-eftermiddagen-kommer-solen-så-vi-drar-tidigt-och-möter-de-andra-senare-åkningen.

Precis, det här är för-oss-normala-som-har-semester-och-det-blir-mörkt-tidigt-och-framåt-eftermiddagen-kommer-solen-så-vi-drar-tidigt-och-möter-de-andra-senare-åkningen.

ah ok, så jag är onormal som redan har haft mina 5 veckor semester som tog slut förra veckan? :va hehe aja, börja tidigt ni, får se om vi ses senare!

Kommer kanske med vid 16 rycket annars kommer jag till svea ikväll eller sluter upp senare...baisarn känner sig våldtagen i frenulum efter en satans massa mil på gelleråsen igår

Semestern är slut. Hinner tidigast vara körklar vid 19 tiden
Åker nog direkt till Svea och tar en bågeburgare, sen blir det lite häng vid muren

Kommer kanske med vid 16 rycket annars kommer jag till svea ikväll eller sluter upp senare...baisarn känner sig våldtagen i frenulum efter en satans massa mil på gelleråsen igår

Hur fan kan man man bli våldtagen i frenulum?????
Hur skulle det gå till:va

Last edited:
Vi är några från täljetrakten som tänkte svänga förbi ikväll om det funkar? har dock ingen aning om vart ni brukar hänga. Svea säger inte mig så mycket :)

Last edited:
Hinner heller inte till 16.. Men det var länge sen man träffade vissa av er nötter, så jag tänkte dra in mot Svea runt 20-tiden, syns där..

Om det slutar regna :gnissla

Back