Onsdagskörningar i Falkenberg?

Var det du "lerutis" som gick av i sista kurvan? såg inte själva kraschen men det såg otäckt ut när du låg still på backen. :S

Nu är det bara att lappa ihop dig själv och hojen och ta nya tag! :tummenupp

Hittar fan inte schemat längre på FMKs hemsida?:död

http://youtu.be/U2x_S9UuZFw Här är ett klipp från mig. Lite svårt att få flyt i körningen med så många deltagare och så olika tempo. Kul va det denna gången med och jag är glad det verkar gått väl för killen som körde av i sista passet utmed rakan, det hände strax framför mig och det såg jäkligt otäckt ut!!

http://youtu.be/U2x_S9UuZFw Här är ett klipp från mig. Lite svårt att få flyt i körningen med så många deltagare och så olika tempo. Kul va det denna gången med och jag är glad det verkar gått väl för killen som körde av i sista passet utmed rakan, det hände strax framför mig och det såg jäkligt otäckt ut!!

Du fick inte med något på film när jag körde av?

Du fick inte med något på film när jag körde av?

Tyvärr, filmade bara andra passet men jag låg inte så långt efter när det hände. Du hade tur för jag trodde nästan du blev mer sargad än hojen, den såg iaf ut att bli några kilo lättare i kraschögonblicket:(

Stämmer R6!! Men den är väldigt trevlig!! :D

Funderar själv i tankarna på en R6, på bana finns ju nästan enbart fördelar med en mindre hoj. Det är väl mest på Anderstorp det kan va gött med den lilla extra knuffen som skiljer. Men en sak har jag lärt mig, det är i första hand personen som sitter på som avgör, inte materialet. Blev storspöad av en Zx14 nu på falken och det va det roligaste som hänt i mitt liv nästan! Som att köra bakom en vinkelslip när gnistorna for då ljuddämpare/fotpinnar tog i backen. :tummenupp

Funderar själv i tankarna på en R6, på bana finns ju nästan enbart fördelar med en mindre hoj. Det är väl mest på Anderstorp det kan va gött med den lilla extra knuffen som skiljer. Men en sak har jag lärt mig, det är i första hand personen som sitter på som avgör, inte materialet. Blev storspöad av en Zx14 nu på falken och det va det roligaste som hänt i mitt liv nästan! Som att köra bakom en vinkelslip när gnistorna for då ljuddämpare/fotpinnar tog i backen. :tummenupp

Så sant!! 600 räcker länge!!

Last edited:
Kanske ser roligt ut men ligger någon så på gränsen är det ett klokt beslut att hålla ett ordentligt avstånd.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!