Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Men snälla, söta, rara John!!
Hur skall jag då våga onsdagsköra mer? Det kändes lixom tryggt att åka med någon man kände. Men får Micke ordning på hojen och på lekamen någon gång så är det ju fix och färdigt men tills dess kan du väl offra dig?
Kram// Lotta:)

Trevlig tur, de 3 första milen jag hann med... det visade sig när jag kom in till stan att det inte var något allvarligt med polarens hoj, han hade åkt med dom andra.

Så då missade jag min onsdagskörning... det är så det går om man är omtänksam.

Det är fegt att vara omtänksam, du skulle lagt en fuckyouböörn och bombat saatna hela vägen hem istället, så kunde jag stått där med min glykol och spelat tuff resten av kvällen! :D

Jag får ta över min kära brors plats inte lika snab men kan bli sabbare

ahahaha fy fan lotta du är ju onsdagsledare nu. jag åker ju bara ner för att titta på alla fina tjejer som går på stan =) men klart vill du ha med mig så hänger jag nog med tills micke har fått sig på hojen igen. pz

ja jag jobbar. men om ni skulle åka förbi mig på jobbet kan jag nog bjuda er på en kopp kaffe=)

Var ä alla bilderna :va En annan har ju inte lyckats åka med nåt i år nästan :confused: å man vill ju se lite bilder, jag brukar minsann alltid ta bilder när jag är med :fakta

Sålde Thundercaten och köpte en offroad istället, så det blir inga fler onsdagskörningar för mig, så vidare dom inte går i skogen eller på en grusväg :D

Det toktorkar ute på midlanda nu o jag har fyllt på i leksakslagret:D, jobbar 20 min till sen ska jag utfodra monstren hemma. Hoppas jag hinner med, om det nu blir nått?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman