Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Inte alla än iaf...men det ser mörkt ut:(
Men nog måste det väl finnas några r hojar stan, jag känner oxå att det är dags att skrämma liv i den här tråden så att det händer nåt snart. Känns ganska kasst att glida omkring själv.

Bifogar en bild från fredagens skrapning runt obs. (som inspiration)Nyskrapat.jpg

Härligt att nån tar tag i saken och försöker styra upp så att det blir lite körning :tummenupp
Jag är gärna med och kör men har varit upptagen flera Onsdagar (och även ikväll med jobb). Men kör vi nästa Onsdag så skall jag försöka ansluta om det blir nåt.
Mvh / Kenneth

Jag tänkte åka oxå men bara upp till mittsverigebanan och se om det händer nåt roligt där på onsdagsbuset.

Jag lyfter den här tråden för att se om det fortfarande brukar vara några organiserade onsdagskörningar eller andra träffar? Det verkar ju inte vara så mycket liv här i forumet.

Är relativt nyinflyttad och behöver lite hjälp att hitta traktens mc-vägar.

Du är hjärtlig välkommen att haka på oss Estremo, vi åker och träffs vid vängåvan mitt i stan så utbyter vi telenummer sen så vi lättare bestämma nåt :-)

Kul! Jag har inte tagit upp någon hoj hit än men så fort jag gör det ska jag hålla utkik.

Kommer att åka alla jämna veckor!

Skulle vara kul att även vi som åker sporthoj håller ihop lite mer!

Går ju att dela upp i två grupper, en lugnare som är rädd om körkortet och en busigare?

Bara att komma ned till plattan och var inte rädd att snacka med dom du inte känner, gäller alla dagar!

Någon som har några tankar eller ide'er? :tummenupp :fakta

Hej hopp!
Har ni några onsdagskörningar i sommar?

// Magnus från glada stan, som dessverre har blitt helt dö vad gäller sporthojsåkandet :(

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon