Onsdagskörning med SH-Sundsvall

wza

Guest
haha så nu tycker du jag kör som en dåre oxå. nää men jag kanske åker med upp och kollar lite. men de blir inge köra. ska inte du sälja hojen du ?? tror nån köper den kl 4 i morgon momomahaha
 

pelfving

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Utan fär tillfället
Haha, ja! Inte kör du lugnt iaf ;) Blir ingen försäljning imorgon. Då är jag på utbildning med jobbet lr nått liknande ;) Men dagen efter är jag ledig å kan sälja ;)
 

Phoenix69

Wheelie-Trainee
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Den Retta -09
Banåkning? Skulle vara kul om man kunde vara med,men....
Se bara till å värma däcken riktigt, kalla däck +hög hastighet +kraftig inbromsning= smärta:notme:crash:kryckor
Hoppas ni får det kul,får se om jag dyker upp om ett par veckor när jag har fått ordning på hojen,har beställt nya blinkers och kåpglas.Sen ska jag försöka få tag på nån som kan svetsa ihop toppkåpan,sen är det ut på nya äventyr!
Ps.Axeln har bytt färg nu från mörklila till mörkblå så nu e de inte långt kvar:tungan
 

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Ort
I ett hus som står ute om natten.
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Svets

Banåkning? Skulle vara kul om man kunde vara med,men....
Se bara till å värma däcken riktigt, kalla däck +hög hastighet +kraftig inbromsning= smärta:notme:crash:kryckor
Hoppas ni får det kul,får se om jag dyker upp om ett par veckor när jag har fått ordning på hojen,har beställt nya blinkers och kåpglas.Sen ska jag försöka få tag på nån som kan svetsa ihop toppkåpan,sen är det ut på nya äventyr!
Ps.Axeln har bytt färg nu från mörklila till mörkblå så nu e de inte långt kvar:tungan


Kolla med PIMAB i johanedals ind område nere vid vattnet.:tummenupp
Krya på dig....
 

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
ojoj vad pelfving såg lycklig ut idag på banan:Rockbanan .... mindre lycklig va min granne som tydligen sladdade in i mitträcket i skönviks backen och fick benet i kläm:crash hoppas att benet klarade sig nu då.... annars en trevlig kväll :tummenupp
 

pelfving

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Utan fär tillfället
:D
ojoj vad pelfving såg lycklig ut idag på banan:Rockbanan .... mindre lycklig va min granne som tydligen sladdade in i mitträcket i skönviks backen och fick benet i kläm:crash hoppas att benet klarade sig nu då.... annars en trevlig kväll :tummenupp


haha. Jag va ju skit förbannad ju, såg ni inte det ;) det va länge sedan pelfving varit så lycklig :yoparty

Körde han hoj asså??? Hur gick det med honom??
 

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
jepp han körde hoj... va med oss upp å tittade på hur lycklig du var.. nu är killen på sjukan å kollar benet .... om jag inte missuppfattade så körde hans polare upp han dit på sin hoj.... jason vet mer om den saken.. han låg tydligen bakom å såg allt.
 

Kung Faux

GVK for life
Gick med
15 May 2005
Ort
Sundsbruk och ibland Bondegatan
Hoj
ZX600F
nu är killen på sjukan å kollar benet .... om jag inte missuppfattade så körde hans polare upp han dit på sin hoj.... jason vet mer om den saken.. han låg tydligen bakom å såg allt.

Så nu va den här onsdagskörningen slut. Kom precis från akuten där min kompis Ante (snowflake på forumet) sitt ben uppkollat. Det klämdes och kändes lite här och där innan han åkte in på röntgen.

2 timmar senare fick han reda på, förutom alla smärtor att det enda som saknades var en liten benbit på/i ena tån. Han klarade sig utan gips så det blir väll körning för hans del så fort han får tag i nya brallor eftersom det dom han hade på sig nästan var av vid knäet.

Själv så är jag otroligt glad över att det gick bra men ledsen att jag missade burgaren och fick livnära mig på kexchoklad hela kvällen.

Tack till Jason och den sjysta killen i bilen som körde upp min polare på sjukan.


Hittade en rolig flaska i akutrummet, rolig kanske mest för att jag var trött och hög på socker...
 

Bifogat

  • Bild(15).jpg
    Bild(15).jpg
    56.3 KB · Visningar: 54

wza

Guest
aaa fy fan villken tur att de gick bra. jag såg inte själva grej efter som jag låg före och har som inga backspeglar=( hur som hellst så när jag kom in till stan så svänger en bmw upp och skriker till mig och Re^Spect att en av våra kompisar har kört åt helvetet. snacka om att hjärta lämna kroppen huffa!!! men bara nån minut senar fick jag reda på vad som verkligen hänt. hoppas på att se dig ute snart igen ante. pz biker boys
 

snowflake

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
GSXR 750
tjena grabbar nu har man vaknat upp lite så här på mårron :tungan nu blir det kryckor i några dagar å sen blir det nya byxor så man kan vara med nästa onsdag:D man får inte vara sen med att kliva upp på cykeln igen inte :tummenupp
 

snowflake

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
GSXR 750
:tummenupp haha ja nu lyckades man att duscha lite oxå :tuttar ..

ett stort tack till jason och lilja (kung faux) som stanna å hjälpte mig när ja skada benet lite
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
tjena grabbar nu har man vaknat upp lite så här på mårron :tungan nu blir det kryckor i några dagar å sen blir det nya byxor så man kan vara med nästa onsdag:D man får inte vara sen med att kliva upp på cykeln igen inte :tummenupp

hur vart de med hojen.. såg inte såååå illa ut el :va
 

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
Fan ante.... tur att det var byxan som hängde å slängde och inte benet ... nu kan du skryta om knäskrap på punken.. pelfving kan slänga sig i väggen med sina puckar.. din puck va ju helt borta:tummenupp köp en lott medans du kan oxå.. får man bara en litet skrubbsår efter att vara i ett vajerräcke i 180 knyck så vinner du säker en storvinst... krya på dig nu så tar vi kurvan bättre nästa onsdag:yoparty
 

pelfving

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Utan fär tillfället
Haha, inte trycka ner mig nu när jag är så lycklig ;)

Helt otroligt att man kan klara sig så bra fast man åkt in i ett vajerräcke.
Men hur gick det till egentligen? framhjulssläpp?
 

snowflake

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
GSXR 750
Skinnflåd

Ja iaf. stället.
 

Bifogat

  • P6210245.JPG
    P6210245.JPG
    98.4 KB · Visningar: 98
  • P6210244.JPG
    P6210244.JPG
    54.2 KB · Visningar: 76
  • P6210243.JPG
    P6210243.JPG
    65.6 KB · Visningar: 93

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
jahapp..... nu va det onsdag igen då. Enligt prognosen så ska det vara hyfsat väder ikväll. Några som ska åka en sväng?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top