Onsdagskörning med SH-Sundsvall

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
trevlig tur..nu får man mer meck..djäkla skit.
måste kika upp kylningen på skiten..fick ju stanna ett tag för den vart het på tillbaka vägen.


faen vi måste ju va redo för GGN med den skitväg sportisarna fick smaka. :3freak



edit: jo just de..nån av oss hade ju en nära döden upplevelse med en lätt vobblande husvagn..
spännande :3freak
 
Last edited:

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
hur var det på åkt turen igår nu ra? vart det nåra som körde?
 

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Sundsvall/Nolby
Hoj
VTR Firestorm
Vart lite tunnt men vi var 5 tappra som tränade till SM i Enduro på en del grusvägar ner till Barsviken, en av killarna åkte Off-road så han var nöjd iaf.
Men vi fick ju hamburgare och gott fika, åkte till samma plats som glidargänget som fixat det :tummenupp fast vi åkte senare och kom fram tidigare :hihi
Lite roligt med lite ös på hemvägen iaf, och som Ozeo skrev så höll vi på att få en husvagn i knät, inte kul men man fick ju puls....
Själv toppade jag med att tappa mitt hemgjorda avgassystem på Bydalen krönet :gnissla Köper låsbrickor och Loctite idag :rolleyes:
 

Bifogat

  • ATT150831.jpg
    ATT150831.jpg
    60 KB · Visningar: 90
  • ATT150837.jpg
    ATT150837.jpg
    66.6 KB · Visningar: 86
  • ATT150840.jpg
    ATT150840.jpg
    55.1 KB · Visningar: 86
Last edited:

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Fabrikörn skrev:
2285483 Vart lite tunnt men vi var 5 tappra som tränade till SM i Enduro på en del grusvägar ner till Barsviken, en av killarna åkte Off-road så han var nöjd iaf.
Men vi fick ju hamburgare och gott fika, åkte till samma plats som glidargänget som fixat det :tummenupp
Lite roligt med lite ös på hemvägen iaf, och som Ozeo skrev så höll vi på att få en husvagn i knät, inte kul men man fick ju puls....
Själv toppade jag med att tappa mitt hemgjorda avgassystem på Bydalen krönet :gnissla Köper låsbrickor och Loctite idag :rolleyes:

Hmm... har bestämt för mig att du spridde delar av dina rykrör omkring dig ifjol också... :hihi
 

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Sundsvall/Nolby
Hoj
VTR Firestorm
Hornet_600 skrev:
2285488 Hmm... har bestämt för mig att du spridde delar av dina rykrör omkring dig ifjol också... :hihi

Lite pinsamt är det ju :rodnar Är faktiskt fortfarande inte helt klar med det, min brorsa får inte de berömda fingrarna ur a-et att svarva riktiga insatser :( Men from idag sitter det ju fast iaf :D
 

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Fabrikörn skrev:
2285506 Lite pinsamt är det ju :rodnar Är faktiskt fortfarande inte helt klar med det, min brorsa får inte de berömda fingrarna ur a-et att svarva riktiga insatser :( Men from idag sitter det ju fast iaf :D


Fabrikörn----> :fatta! <----Broder med tummen där solen aldrig skiner...

:lol
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
Fabrikörn skrev:
2285483 Vart lite tunnt men vi var 5 tappra som tränade till SM i Enduro på en del grusvägar ner till Barsviken, en av killarna åkte Off-road så han var nöjd iaf.
Men vi fick ju hamburgare och gott fika, åkte till samma plats som glidargänget som fixat det :tummenupp fast vi åkte senare och kom fram tidigare :hihi
Lite roligt med lite ös på hemvägen iaf, och som Ozeo skrev så höll vi på att få en husvagn i knät, inte kul men man fick ju puls....
Själv toppade jag med att tappa mitt hemgjorda avgassystem på Bydalen krönet :gnissla Köper låsbrickor och Loctite idag :rolleyes:


det låter ju bra :D men mc din gick mycket bätre kan jag tänka mig då du tappa avgassystemet :) tanke på att då vart den lättare ;)



nä men nästa onsdag så kommar jag och hälsar på :D och då får det vara mer folk tycker jag ;)
 

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Fabrikörn skrev:
2285928 Så sant, och han ska man bju på whiskey på lördag :va

Har du sålt hojen förresten ? :7peta

Javisst... höll ju på att blåsa av hela tiden... :3freak Nu letar jag sporthoj för fullt.
 

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Sundsvall/Nolby
Hoj
VTR Firestorm
Honke skrev:
2286403 det låter ju bra :D men mc din gick mycket bätre kan jag tänka mig då du tappa avgassystemet :) tanke på att då vart den lättare ;)
nä men nästa onsdag så kommar jag och hälsar på :D och då får det vara mer folk tycker jag ;)

Njaa, tappade den aldrig helt, bakre skruvarna lossnade så den liksom hängde ner, men nästa onsdag blir vi fler, eller hur :yoparty :tummenupp

Hornet_600 skrev:
2286519 Javisst... höll ju på att blåsa av hela tiden... :3freak Nu letar jag sporthoj för fullt.

Aha, hoppas du hittar en snart, å du, kommer förbi på kaffe nån dag, hoppas det är varmt fortfarande !
 

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Fabrikörn skrev:
2286527 Njaa, tappade den aldrig helt, bakre skruvarna lossnade så den liksom hängde ner, men nästa onsdag blir vi fler, eller hur :yoparty :tummenupp



Aha, hoppas du hittar en snart, å du, kommer förbi på kaffe nån dag, hoppas det är varmt fortfarande !

Jajjamen, alltid varmt. Om inte kan du väl rulla in ikväll om du har vägarna förbi, vi ska försöka smeta lite färg på Swedies racehoj innan dom åker vidare till Midlanda... :näsblod
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
Fabrikörn skrev:
2286527 Njaa, tappade den aldrig helt, bakre skruvarna lossnade så den liksom hängde ner, men nästa onsdag blir vi fler, eller hur :yoparty :tummenupp



jaha :D då hänger jag med :)

själv klart att vi ska bli fler. Jag kommar å ska köra så :D

och jag hoppas att fler gör det ;)
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
hur många har tänkt att komma nu på onsdag då?

jag kommar :)
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
får se om jag får till mitt värmeproblem..
står nerplockad. :(
 

Kung Faux

GVK for life
Gick med
15 May 2005
Ort
Sundsbruk och ibland Bondegatan
Hoj
ZX600F
Hallå!

Tog kortet nu i sommar och kom nu i veckan upp till Sundsvall från Katrineholm. Tänkte höra om det bara är att droppa in på onsdagarna om man ska med och åka en sväng.

Mvh
//
Lilja
 

norda

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Kramfors
Hoj
2005, KTM 640 SM
Honke skrev:
2292662 hur många har tänkt att komma nu på onsdag då?

jag kommar :)

När tänkte du åka ner på ons? Jag kan ev hänga med.. Om jag inte hinner sälja hojjen det vill säga.. Skulle kunna möta upp dig i Härnta annars.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Fabrikörn skrev:
2294304 Kan andra åka off-road kan väl du åka pimpad DR800 :hihi :tummenupp

jo men jag beställde ny tank i fredags..den gamla läcker :3freak
har bara xr,n o den e inte jättetrevlig långa snabba sträckor.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top