Onsdagskörning med SH-Sundsvall

nu på onsdag så ska jag fan med på en tur :D har fan åkt ensamen en så länge! känns lite tråkigt i bland :D

ja ni får ha så kul i kväll själv sitter man och har tråkigt på jobbet. :huvet

Onsdagskörning

De var nog den sämsta uppslutningen till en onsdagskörningen nånsin eller i allafall på väldigt länge.

De var tre tappra ryttare, å en av dem var där förförstagången

bra de "honken" :yoparty

vart är alla ni andra å vad har ni för ursäkter???

Hoppas på fler än 3st nästa onsdag :banana

sedda skrev:
2268923 De var nog den sämsta uppslutningen till en onsdagskörningen nånsin eller i allafall på väldigt länge.

Kanske man ska ansluta i denna grupp nån onsdag i Juli, semester då..
Kanske man kan samåka med Honken ner, åker från Kramfors..
Nybörjare är välkommen också`?? :confused:

norda skrev:
2268963 Kanske man ska ansluta i denna grupp nån onsdag i Juli, semester då..
Kanske man kan samåka med Honken ner, åker från Kramfors..
Nybörjare är välkommen också`?? :confused:

jadu kan ju åka med mig ner :D men jag kommar inte nästa onsdag för jag jobbar :(

sedda skrev:
2268923 De var nog den sämsta uppslutningen till en onsdagskörningen nånsin eller i allafall på väldigt länge.

ja det var roligt må jag då säga :D som sagt :) mer folk skulle inte vara fel :Dhahah

sedda skrev:

Får ursäkta sig med att man var å knega... Nästa onsdag då jävlar!!!
:yoparty

Skulle ner...

Har gått omkring å längtat efter onsdagskörninbgen hela veckan, men vad händer?! Jo jag kör lite cross i skogen och bryter tummen. Ganska less blev man ju. Men till nästa onsdag borde ju gipset stelnat så man kan vara med och åka i alla fall!! Kanske ses då istället!!

wiklund_66 skrev:
2270104 Har gått omkring å längtat efter onsdagskörninbgen hela veckan, men vad händer?! Jo jag kör lite cross i skogen och bryter tummen. Ganska less blev man ju. Men till nästa onsdag borde ju gipset stelnat så man kan vara med och åka i alla fall!! Kanske ses då istället!!

Trist med tummen men vad jag har sett så är det ovanligt med tumgas på motorcyklar.

Hur går det med stuntandet?

Last edited:
sedda skrev:

Japp....jag är benägen att hålla med, dålig stil av alla posör åkare att hålla sig hemma bara för att inte solen sken hela tiden...trevlig liten tur dock... :tummenupp

Det är sannt.. Men tro mig. Det är tungt att koppla med trasig tumme! hehe. Men som sagt snart sitter man på hojen igen.
Förhoppningvis får jag ihop stunthojen till helgen (har gjort lite modifieringar). Å då kan man ju alltid träna balans trix till vidare om inte annat. Har tyvärr inte haft nån tid över till stunt åka. Men det är väl bara att hoppas att sommarn blir lång! Så kanske man hinner få till nån åkning i alla fall! :banana

Abloy skrev:
2270114 Trist med tummen men vad jag har sett så är det ovanligt med tumgas på motorcyklar.

Hur går det med stuntandet?

ICEbreaker skrev:
2270141 Japp....jag är benägen att hålla med, dålig stil av alla posör åkare att hålla sig hemma bara för att inte solen sken hela tiden...trevlig liten tur dock... :tummenupp

ja det var trevligt :) jag hänger gärna med fler gånger då jag är ledig :)

Har en bra ursäkt har ingen cykel hehe o inte fan har jag nå pengar heller....

sedda skrev:

vill! men kan inte.

:huvet :huvet Sorry grabbar jag kunde inte haka på för jag tappade kortet den 12/6 :3freak sen har jag sålt min VTR fighter till en kille i Timrå,men jag kommer nog till nästa år :gråta ni får ha det så bra på vägarna.

SJOLLA skrev:
2271461 ..... för jag tappade kortet den 12/6 :3freak

Trist

men har du tappat körkortet så är det bara att åka ut och leta, frågar polisen varför du är ute och kör får du säga att du letar efter ditt körkort :hihi

Abloy skrev:
2272494 Trist

men har du tappat körkortet så är det bara att åka ut och leta, frågar polisen varför du är ute och kör får du säga att du letar efter ditt körkort :hihi

haha :D fy fan vad bra :) undra vad dom säger då :banana

Är själv en av dom som inte varit med, en minst sagt tunn början på säsongen :( med två veckors sem i France :) precis avslutade så nu på onsdag 5 juli kommer jag iaf :yoparty :banana

mm funderar på o dyka upp med.
lär ju bli finväder..
:)

hur långa rundor bruka de bli?

Last edited:
Lyckos :D

Era lycko ostar :) vill åka jag med :D men jag börjar jobba klockan 18:00 :huvet

men hoppas ni blir fler en föra gången! :D men lycka till med vädret & åk turen. Jo just det! kör lungt :angel

driverinblack skrev:
2250943 jag tycker ni är sent ute med onsdags körningen. fan jag körde förbi hojparkeringen förra onsdagen. bara massa glidare och gubbar. inga sporthoj.com killar alls :död´. jag hoppas att ni tänker komma och kolla på stunt industrys uppträdanden på gatufesten i allfall.

Idag såg jag ju dig driverinblack, på Dingersjörakan iklädd SH-tröja och hela kittet...ösande på en... moped?? :gnissla Hojen paj??

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing