Onsdagskörning med SH-Sundsvall

wiklund_66 skrev:
2153773 Vet att det kanske inte hör till onsdagskörning tråden men men.. Tänkte höra om några ska ut och åka i helgen (om vädret tillåter).. Vore trevligt om man lyckas dra ihop ett gäng! Vilka är med isåfall??? Mvh// Wiklund :3freak

Jag är ledig hela helgen, så ja e på :tummenupp

Söndag eftermiddag åker jag upp till luleå... Så söndagkväll kan jag inte .. Å idag e det ju inte nåt drömväder. Men e det finväder imorn på dagen kanske man måste ut å glida lite. Vilka blir med å vilken tid?? Ni kan ju alltid skriva här eller slå mig en signal på 070-6499777 Mvh// Wiklund

Sön kl1700 avfärd

Tänkte träffas och köra en sväng nu på söndag eftermiddag. Träffas vid fontänen 1700. vi är fem hojar kul om de blir fler/ Ronnie

:banana :banana :banana

Norras skrev:
2212689 Tänkte träffas och köra en sväng nu på söndag eftermiddag. Träffas vid fontänen 1700. vi är fem hojar kul om de blir fler/ Ronnie

:banana :banana :banana

ja tack för i dag då kul att en till ville hänga med ( abloy ) ses på onsdag hoppas på bättre vägval :D och bättre väder.

Tomasol skrev:
2250011 Imorrn så tänkte jag åka årets första onsdags åkning för mig,så är det några som ska ut ?
Jag kommer!
Tycker det är dags att sätta sig i respekt hos bilisterna med lite gruppomkörningar! så dom håller koll i speglarna.....

jag tycker ni är sent ute med onsdags körningen. fan jag körde förbi hojparkeringen förra onsdagen. bara massa glidare och gubbar. inga sporthoj.com killar alls :död´. jag hoppas att ni tänker komma och kolla på stunt industrys uppträdanden på gatufesten i allfall.

Fan nu vart man ju tvungen att vaxa hojen när du skulle me... Din posör :tungan

Ben Reilly skrev:
2250727 Jag kommer!
Tycker det är dags att sätta sig i respekt hos bilisterna med lite gruppomkörningar! så dom håller koll i speglarna.....

Nej :D jag vill åka jag med :) men måste åka på nån jobbar party å bowla å grejer! men jag kan hinna om jag har tur ;)

Surt !!!

Ja här sitter man och tänker på en alldeles underbar onsdagstur med grabbarna . . . och så har tjejen bestämt att hon ska åka till en kompis ikväll :7peta jaja vad är en onsdagstur mot att sitta hemma med barnen.
Men drog i.o.f. en tur fram och tillbaka till Norrfällsviken idag :hihi så man får väl vara nöjd med det så länge

Din hoj pa bilden? isafall kopt i umea? bara undrar om det ar min gamla isafall har den en gubbe som tank skydd som sager typ dont worry i wount go fast.

bash skrev:
2252352 Ja här sitter man och tänker på en alldeles underbar onsdagstur med grabbarna . . . och så har tjejen bestämt att hon ska åka till en kompis ikväll :7peta jaja vad är en onsdagstur mot att sitta hemma med barnen.
Men drog i.o.f. en tur fram och tillbaka till Norrfällsviken idag :hihi så man får väl vara nöjd med det så länge

Helt rätt !!

Japp det är din "gamla" hoj, var och hämtade den i lördags :banana och tankskyddet var skitcoolt :yoparty riktigt nöjd med den än så länge . . . och det står TRUST ME I WONT GO FAST med att djävulsansikte :Bugar

Ok forstod d nar jag sag bilden i din avatar for jag sag annonsen pa blocket pa den.
Det var inget fel pa hojen nar jag salde den (i slutet av sasongen ifjol) utan behovde pengar bara o milen pa den ar arliga sa du vet,kan ju va kul o veta.
Far se min gamla parla igen snart da hehe,ska kopa en likadan igen tankte jag nu nar ekonomin ar lite battre igen.....

bash skrev:
2252573 Japp det är din "gamla" hoj, var och hämtade den i lördags :banana och tankskyddet var skitcoolt :yoparty riktigt nöjd med den än så länge . . . och det står TRUST ME I WONT GO FAST med att djävulsansikte :Bugar

onsdagskörning *bild*

Tack för en trevlig sväng grabbar å tjejen :)

Det blev en tur upp mot stöde å en massa vägar där omkring, de var bra vägval tycker jag å tur att vi bara fick två droppar regn på oss.

hoppas att de e ännu fler hojar nästa onsdag å här e nån bild från dagenskörning.

blev lite taskig kvalite på bilderna men fick förminska dem så mycke för att de skulle få plats

Bifogat

• bild1.JPG
    bild1.JPG
    133.4 KB · Visningar: 110
  • bild2.JPG
    bild2.JPG
    133.9 KB · Visningar: 105
  • bild3.JPG
    bild3.JPG
    137.5 KB · Visningar: 128
Japp, trevlig åkning, trevliga vägar och trevliga människor, kanon kväll :tummenupp

Å fina bilder

sedda skrev:
2252857 Tack för en trevlig sväng grabbar å tjejen :)

Det blev en tur upp mot stöde å en massa vägar där omkring, de var bra vägval tycker jag å tur att vi bara fick två droppar regn på oss.

hoppas att de e ännu fler hojar nästa onsdag å här e nån bild från dagenskörning.

blev lite taskig kvalite på bilderna men fick förminska dem så mycke för att de skulle få plats

ja tack för en trevlig kväll. fina bilder =)

Riktigt skön tur var det. Ni som inte var med missade något. :)

Hoppas vi klarar oss utan en nära-masskrock-situation nästa gång bara :lol

*/ ?>
Back