Onsdagskörning med SH-Sundsvall

4tune skrev:
Jag hade mina funderingar på att göra debut på onsdagskörningen men när jag såg att det var flygraka så väntade jag!

Bilder? :banana

Kolla i tråden "Lekkväll i Hudiksvall"
Sen så stog ju dom flesta och tittade på när vi va där. Så nog hade du kunnat hänga med..

:martialar

Onsdagskörningen som man hade sett framemot... :3freak ... Men tyvärr kan man ju inte styra vädret. Var det nån som var ute å körde trots vädret eller? Kanske bara e jag som e fjantig som stanna hemma för lite regn..?? :confused: Men men.. Får väl ta igen det nån dag framöver..//

Sporthojsåkning....

Har helt missat sporthojsåkningen trodde glidaråkningen var den enda som fanns :confused:, hakar på onsdag 27:e om det är ok, börjar väl med att ligga längst bak å kolla tempot å så :hihi ......

Last edited:
Skapligt kul sväng i dag. Om man nu bortser från det våta underlaget mot Härnösand..
Kul träning på rakan på slutet vart det ju.. :tummenupp
Hoppas vi syns på Deltaträffen! :yoparty

Jag såg er nog =) Var bra avis då jag istället fick lite till mina slitvargar fötterna :huvet

Tomasol skrev:
Har kört 55 mil idag så jag tar en grogg nu istället :-)

Alkot tar man på vintern eller på deltaträffen!
Nu ska man ju köra hoj så mycket man kan ju.. :gnissla

Hoppas så många som möjligt tänkte hänga på till lördagen åtminstone på deltat nu då!! :yoparty

Strax efter sex ösregna det hemma hos mig så jag knäppte en bärs istället, SEN klarnade det upp :( hoppas vi syns på Deltaträffen......

Så var det Onsdag igen, var ett tag sedan jag fick äran att cruisa med er. Har varit bortrest under juli och för tillfället så är min cykel och utrustning under vad ska vi säga :va uppgradering blir bra :hihi

För er som inte ska åka till hudiksvall och stunta ikväll så blir det ett litet uppvisningsrace av NRS på mittsverigebanan vid 1830 tiden. Kommer även finnas möjlighet att titta på några racehojar och ställa frågor rörande RR.

Ni som ska till hudiksvall, se till att fota och filma, vill se bilder på våra lokala förmågor. :tummenupp

Abloy skrev:
För er som inte ska åka till hudiksvall och stunta ikväll så blir det ett litet uppvisningsrace av NRS på mittsverigebanan vid 1830 tiden. Kommer även finnas möjlighet att titta på några racehojar och ställa frågor rörande RR.
Några bilder från kvällen finns nu på N-TRADE RACING webben under bildgalleri.

KennethN skrev:
Några bilder från kvällen finns nu på N-TRADE RACING webben under bildgalleri.

Var en liten artikel i Tidningen Ångermanland idag, inte mycket text men en ganska stor bild på Andreas. Synd att jag jobbade, annars skulle man gärna kommit ner igår. Länk till artikeln

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT