Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Det är väll dumt att utmana ödet i detta väder:mad:, vi kan kanske ta ons körningen i morgon när det är bättre.

Låter som dagens bästa förslag tycker jag..så nu tar alla och gör en soldans eller någon annan ritual som behagar solgudarna och så hoppas vi på sol imorgon. Samma tid då också antar jag, dvs strax efter 18?

1-jpg.html
Så såg det ut på stan kl 18,30

Kan ej era nikename men enligt avatores körde med ANZE och EKAN idag och hade väldigt trävligt , så tack för idag! :squid

Det gick bra för mig idag.....att köra till Solefteå :hojraket , utan svarta streken i allafall. har åxå filmat lite, videon kommer om ett par minuter

Vilken lustig syn jag möttes av på E4 i eftermiddag när jag låg och finåkte. (Jo! Man KAN finåka med motard..) ;) Strax efter birsta möter jag 4-5 av er sporthojsåkare på väg norrut, sen blir det en lucka.. Där ligger en BMW av "märket" polis och glider. Sen en lucka till innan ett större gäng sporthojar. :)

Det gick bra för mig idag.....att köra till Solefteå :hojraket , utan svarta streken i allafall. har åxå filmat lite, videon kommer om ett par minuter

Vem är du mannen utan hanskar :) du är så jävla skön kille:tummenupp Sist blev det ett långt svart streck bakom mig och nu hamnade du i Graninge:Rockbanan

Vilken syn när du gled in till Härnösand mannen och en undran!! När började du sakna oss:tuttar

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...