Onsdagskörning med SH-Sundsvall

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Det blev bara tre hojar ikväll. Jag+frun, Phoenix och Chunky. Lite mycket vindar, men solen kröp fram, så det blev rätt ok ändå. Lite av en premiär för frun bakpå. Men nu kan man nog förvänta sig att hon följer med lite oftare och får smak på hojåkandet! :D
 

Berza

Inväntar sommaren
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
07 Kawasaki ZX10R
Hörde att ni åkte förbi Matfors, att ni inte kom in på en kaffe då.
Jag och McGee var hemma hos mig och skruva.
 

Bifogat

  • skruvning.jpg
    skruvning.jpg
    239.5 KB · Visningar: 57

LaPoohNani

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Indal
Hoj
Triumph Daytona 675 -09
Jag blir hemma med yngsta styvsonen men sambon e nog på :) Men nästa onsdag, då ska faan jag me... Hoppas hojen går igenom besiktningen bara :gnissla
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
vad har hänt med onsdags tråden ? ingen skriver i den längre :huvet. eller är de för att Velox Mc har tagit över sundsvall/timrå/h-sand tråden totalt ?
 

Re^Spect

Ny medlem
Gick med
30 May 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Yamaha FZ-1N 09
vad har hänt med onsdags tråden ? ingen skriver i den längre :huvet. eller är de för att Velox Mc har tagit över sundsvall/timrå/h-sand tråden totalt ?

Vad har vi med att ingen skriver i onsdags tråden?? inte vårat fel att ingen annan hittar tangentbordet :tungan eller är det så att du är lite avis på att vi har våran egen lilla tråd som ALLA får skriva i :krama
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Vad har vi med att ingen skriver i onsdags tråden?? inte vårat fel att ingen annan hittar tangentbordet :tungan eller är det så att du är lite avis på att vi har våran egen lilla tråd som ALLA får skriva i :krama

jag vet inte. men jag tycker de är lite konstigt att man gör en klubb i klubben. jag är inte alls avis. tvärt om.
 

FASTPOWER

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
timrå
Hoj
07 suzuki gsxr 1000
:
Vad har vi med att ingen skriver i onsdags tråden?? inte vårat fel att ingen annan hittar tangentbordet :tungan eller är det så att du är lite avis på att vi har våran egen lilla tråd som ALLA får skriva i :krama

Håller med vad har vi med dettta att göra.men å andra sidan så tror jag att det är bara vi som är ute och åker på kvällarna vi har fler dagar i veckan än ondagar :D::banana
 

Beautiful

Beautiful
Gick med
10 Jun 2008
Ort
sundsvall
Hoj
suzuki 1000 02 och Hayabusa 03
Onsdags tråden

vad har hänt med onsdags tråden ? ingen skriver i den längre :huvet. eller är de för att Velox Mc har tagit över sundsvall/timrå/h-sand tråden totalt ?

ojdå!!!! någon trampade visst några på tårna:D

Men Driverinblack har ju en viss poäng i det han skriver om.

År 2002 och framåt var vi ett gäng som körde omkring med ett tryck som heter Sporthoj.com med våra nicke namn och vi var licksom ett med alla och ingen av oss som körde sporthoj hade några problem och snacka lite skit om varandra utan att någon eller några skall må dåligt av det.

Kan det vara så att när man ser ett klubbnamn på ryggtavlan så kanske vissa drar sig för att åka med er!!! Det blir licksom inbördes beundran i en sådan klubb:va men !! det är väl bara jag som tycker det:)

Beautiful säger!!! Jag får väl skit för detta, men lite skit snack tål vi väl:)

Ses nästa onsdag:tummenupp
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top