Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Jaha...5st fanatiker åkte på lååååångtur i kväll..fick ju se snygga slangningar av Skyflyer å de kompenserade kylan iaf...ja ja....nu hade vi ju säkert trevligare än att sitta hemma i tv-soffan..:tummenupp

Jag såg er när ni åkte förbi runt kl 20.15 utanför Helex... jag vinkade men det var väl ingen som kände igen mig. Jag ser alldeles för grov ut när jag ha skinnställ på mig... =D

Jag såg er när ni åkte förbi runt kl 20.15 utanför Helex... jag vinkade men det var väl ingen som kände igen mig. Jag ser alldeles för grov ut när jag ha skinnställ på mig... =D

Nä...för vissa av oss satt o kolla i backspegeln efter främmande föremål...medans andra inte såg nåt o fröjdeligt gasade raskt vidare..:D

Så nu kan du komma ner på jorden igen..för de va inte för att vi inte kännde igen dej....vi såg dej helt enkelt inte :D :tuttar

Go morron grabbar o tack för igår:) lagom tur me varierat tempo o flera fikapauser de tackar vi för :tummenupp iaf ni som inte va me o läser detta :

NÄSTA ONS O DOM ONS SOM ÄR KVAR SÅ KÖR VI KL 18.00!!

Jo just ja...när jag kom hem hade Wiklund fått igång hojen iaf..:tummenupp

Några av oss kör på lö oxå men jag gör en ny tråd om de sen...

Nu har "snöflingan" tinat, då är den största frågan när onsdagsåkningen drar igång? tänkte kolla om det är nån som ska åka nästa onsdag om vädret tillåter?:yoparty

Sista April.

Halloj alla glada hojåkare :tummenupp

Va sägs om att ta en tur bland brasorna på ons kväll!?
Vi kör runt o kollar på några utvalda o sen kanske vi hinner ta en fika nånstans.
Vi kör enligt samma tids scema som förra säsongen.
Då syns vi på plattan på ons!:yoparty

va en upplevelse att se dig springa i stället oxå :D sedan va de nåt konstigt med glassen igår tror jag...fick lite konstiga ideer där ett tag, men det var trevligt med årets första onsdagstur :tummenupp

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan