Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Tomasol skrev:
2459743 Jadu svårt att säga men jag tycker vi flyttar träff/avfärd tiden till 18.00 istället för 19.00 resten av säsongen, vad tycker ni om det ?

Jag tycker det låter kanon. Sist kom vi inte långt innan¨det började bli mörkt!

ICEbreaker skrev:
2474441 jag ska!!

Mötte dig i bil strax för avfarten till timmervägen på e14 igår kväll. Vinkade där jag satt i bilen men kom på mig att det inte är så lätt att se, sitter som i ryggmärgen att hälsa på andra motorcyklister och det är inte alltid man kommer ihåg att man sitter i bil, brukar även vinka till mopedister av bara farten.

Gissar på att gåprdagens tur inte blev speciellt lång.

Tomasol skrev:
2459743 Jadu svårt att säga men jag tycker vi flyttar träff/avfärd tiden till 18.00 istället för 19.00 resten av säsongen, vad tycker ni om det ?

Härligt att du fixar och trixar tomasol.. Nu slipper man förhoppningsvis känna sig så stressad inför sega avfärder.. :tummenupp :D

Åker iof fortfarande tof jobbet men har gått över på vintersäsongens aktiviteter, kör skateboard på onsdagar inför den stundande snowboardsäsongen :D :yoparty
Mao, kommer inte på onsdag :tungan

Sitter och tittar ut genom fönstret och jag är ganska säker på att det är däckrök och inte dimma som fördunklar dagen:yoparty

Önskar att jag också hade ett par såna där solglasögon med rosafärgade glas som du har abloy. :tummenupp

Jag skippar körningen ikväll f.ö. Fattas väl bara att man klotar det sista man gör innan avställning annars. :näsblod

Ekan SDL skrev:
2495854 Då måste det bli väder! för snart ska ju isdäcken på:tummenupp

ja visst :D om man ändå kunde köra på vinter utan att behöva vara skraj att man pajar nåt :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT