Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Dyker nog upp om jag är klar, har en tele conference kl 18:00 och hoppas att det blir klart innan 19:00. Annars vilken riktning åker ni ikväll?
Så kommer jag ikapp..

164 på rullen skrev:
Funderar på att ta rollerblades å draglina med mig ikväll :banana

Fast jag blir nog sen som vanligt så skriv på asfalten vart ni ska :Bugar

Ska burna in en rebus åt dig vid vängåvan. :tummenupp

Minst tjugo sporthojar, fint väder och härliga vägar, belv över tjugo mil på kvällens runda. En kanonkväll med andra ord. :tummenupp

Missade som vanligt onsdagskörningen. Det är helt overkligt vad allt misstämmer med bokningar och annat.

En fin "liten" tur minst sagt i går. Kul med massa nya ansikten och hojar som hängde med oss!!
Bagarn tog ju priset på att jaga ifatt och till slut när det var fyra mil kvar hem hinna i fatt oss! :hihi

:martialar

Legenden skrev:
En fin "liten" tur minst sagt i går. Kul med massa nya ansikten och hojar som hängde med oss!!
Bagarn tog ju priset på att jaga ifatt och till slut när det var fyra mil kvar hem hinna i fatt oss! :hihi

Jag försökte också hinna ikapp efter ett olje-stopp i Gnarp. Men de gick inte :P

Jo de var kanonkul. Lite för många stopp för mig kanske som hade hoppats på att vara hemma vid 9 snåret (tidsoptimisten).

Legenden skrev:

Jag fick inge jävla pris .... :6surkart
En massa småfluger..... en knuten näve ( Söder om Iggesund)
En sån här fick jag också:kocko ...
Ett illavarslande ljud i mitt drivpacket men inge pris :fatta!

Men ifatt kom jag :banana

164 på rullen skrev:
Jag fick inge jävla pris .... :6surkart
En massa småfluger..... en knuten näve ( Söder om Iggesund)
En sån här fick jag också:kocko ...
Ett illavarslande ljud i mitt drivpacket men inge pris :fatta!

Men ifatt kom jag :banana

Men du fick ju priset att gå upp snortidigt o baka ju!! :hihi
Oldman o jag fick en gubbe att utföra electrik boogie efter vägen. Såg ut som det iaf.. :D

liten kort fråga bara om åkningarna, hur är "tempot" under åkningarna och hur långa sträckor brukar det bli en onsdag kväll??

vore kul o ta en sväng, men eftersom man är lite "färsk" (andra säsongen) så kanske tempot blir lite för snabbt för en annan :va

:gnissla

*/ ?>
Back