Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Tomasol skrev:
Har du provat att göra rent med ett tunt bladmått, kanske bara nåt skit mellan packbox och f-ben. Har hänt mig tidigare.

Nu är det ju inte din fruga vi pratar om :va ( mellen packbox å fitt ben ? )
Kan ju va skit förstås, Men bara två dar senare började även hö sida att dregla, ( På hojen alltså ) .

164 på rullen skrev:
Nu är det ju inte din fruga vi pratar om :va ( mellen packbox å fitt ben ? )
Kan ju va skit förstås, Men bara två dar senare började även hö sida att dregla, ( På hojen alltså ) .
Hmmmm kan inte vara tyst längre!! Fan hur orkar ni lägga ner så mycket energi på en packbox?

Ett mycket vanligt fel på dessa upp och ner vända gafflar: börja en läcka så kommer nästa packbox att läcka inom en kort tid.

Har man otur kan man få renovera dem en gång till innan säsong är över.

Den tid du har lagt ner här på sidan? Så har du rivit ner gaffen och renoverat den och monterat ihop den eller måste du lämmna in den på Alvik och pröjsa 1400 plus material.

Mvh Oldman :tummenupp

Last edited:
körningen borde va tidigare än 7 så man slapp frysa så mycket nu när det inte är så varmt på kvällarna..... kartan du visar gäller ju mitt på dagen, vid 7 ska man va glad om det är 7-8 grader. men får se kanske dyker upp ändå...

Holger skrev:
körningen borde va tidigare än 7 så man slapp frysa så mycket nu när det inte är så varmt på kvällarna..... kartan du visar gäller ju mitt på dagen, vid 7 ska man va glad om det är 7-8 grader. men får se kanske dyker upp ändå...

Klart att du dyker upp :tummenupp Bara att släppa ut ett halvt kilo ur däcken och klä sig varmt.

Tack för en trevlig tur.
Kvällens crew bestod av iskalla killar :yoparty När vi susade hem från Härnösand visade vägverkets termometern plus 1,8 grader.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    100.9 KB · Visningar: 175
  • 2.jpg
    2.jpg
    51.7 KB · Visningar: 130
  • 3.jpg
    3.jpg
    43.5 KB · Visningar: 107
  • 4.jpg
    4.jpg
    55.9 KB · Visningar: 107
  • 5.jpg
    5.jpg
    40.8 KB · Visningar: 99
Abloy skrev:
Tack för en trevlig tur.
Kvällens crew bestod av iskalla killar :yoparty När vi susade hem från Härnösand visade vägverkets termometern plus 1,8 grader.
Blev ju en riktit trevlig tur trots att det bara visade plus 1,8 grader ute hehe :hihi

Abloy skrev:
Tack för en trevlig tur.
Det känns som om jag hade frusit lite om jag hade varit med då.
Tack o du gode suzuki gud för sommarvärme.

Oldman skrev:
Hmmmm kan inte vara tyst längre!! Fan hur orkar ni lägga ner så mycket energi på en packbox?

Ett mycket vanligt fel på dessa upp och ner vända gafflar: börja en läcka så kommer nästa packbox att läcka inom en kort tid.

Har man otur kan man få renovera dem en gång till innan säsong är över.

Den tid du har lagt ner här på sidan? Så har du rivit ner gaffen och renoverat den och monterat ihop den eller måste du lämmna in den på Alvik och pröjsa 1400 plus material.

Mvh Oldman :tummenupp

Ja ja nu ska vi inte bli petiga vid namn, el sakfrågor
Glenn är ett gott cigarettmärke :tungan
Måste tyvärr lämna in den , jag har ingen erfarenhet av gaffel jobb mer än att det är jävligt kladdigt :confused:

Last edited:
Ser intet ut och bli någon onsdagsåkning suck vilket väder jaja det får väl bli å åka nästa onsdag :huvet

Någon måste snart gå ut och offra ett bakdäck till solguden, någon annan lösning kan jag inte se :yoparty

swejen skrev:
Fantastiskt!! :4skrika
Dum som man är har jag valt och spela fotbollsmatch på Midälva kl 19 roligt värre!!! :huvet

VAAA Jaga bollar kan ju sportmupparna göra! :D :3freak
Kom igen nu. :va
Ses kl 19..

tack för erbjudantet men jag ska lägga på hårda puckar i sommar (troligen mez4)så blir nytt både fram o bak,troligen från mynetmoto

norrlansguld skrev:
Köp ett begagnat av mig, du får det för 200kr.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT