Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Legenden skrev:Tja.. Liiite småkallt vart det ju.. Men vi måste ju köra så vi har adrenalin i kroppen! Så vi slipper frysa ju!!![]()
![]()

164 på rullen skrev:well..... Turen va cool på alla sätt,
Mc donalds borde inte få kalla sitt Java Kaffe !!!!!!![]()
Det va tur man inte tog en quarter ponder oxå ,eller hur Legenden ?![]()

Abloy skrev:Drack cola lite för att inte vikta ner, enda sättet om jag ska hänga med de effektstarka gixxrarna

Tomasol skrev:Jaha nu har man skaffat ny hoj, så nu är man med i stadens gixxer familj![]()
man får väl göra nåt annat för att kompensera det då man har en liten 900 motor. De är kanske så att man kör med hjärnan istället eller 
Tomasol skrev:Har för mig att det var så här jag, man köper med hjärnan och kör utan hjärnan![]()
Dessutom som du redan hört så har du en stunthoj och då behövs inge pulver..... så när får man se lite bakhjuls åka i 20km/h ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
. Det kommer säkert nångång då ni minst anar det Tomasol: Du ska veta att de var tungt när du drog härifrån med "pärlan"Tomasol skrev:Jaha nu har man skaffat ny hoj, så nu är man med i stadens gixxer familj![]()

EL FUEGO skrev:Jag vill inte att ni ska bli avundsjuk på mig så jag tar det lite lugnt med den fronten. Det kommer säkert nångång då ni minst anar det
.

Legenden skrev:Haha.. Kan du inte göra en tolva på onsdag vid vängåvan?!??
Extra stöddigt utan stag bakom tailen med!!..
Hur duktig man e har ju INGENTING med hur duktig man är som förare. BARA hojen är den rätta!!![]()
![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |