Onsdagskörning 6e oktober

Definitivt kanske, beror på om mitt besök har åkt hem eller inte.:)

Jag brukar ju anmäla mig för att sen inte dyka upp, så det är väl lika bra jag gör det även denna gång. :)
Men vad sägs om tidigt och kort? Kanske söder? En snabb bult, lång fika på Rosen och sen snabbt hem till Donk?

Jag brukar ju anmäla mig för att sen inte dyka upp, så det är väl lika bra jag gör det även denna gång. :)
Men vad sägs om tidigt och kort? Kanske söder? En snabb bult, lång fika på Rosen och sen snabbt hem till Donk?

Aj lavv it vän joo talk dirty!

Men en kort södersväng låter lockande, så surt att motivera sig igenom hela stan för en norrepa på en timme.:tummenupp

Blir inget åka för min del, inte på hoj iaf.

Last edited:
Så, blir det norr eller söder?

Inte omöjligt, får ta hojen till jobbet på morgonen. Då blir man alltid extra populär på kontoret:tungan Kollar imorgon om jag hinner. Men en tur till Bulten/Rosen hinner man ju alltid, och så får jag skippa mörka visiret.

Inte omöjligt, får ta hojen till jobbet på morgonen. Då blir man alltid extra populär på kontoret:tungan Kollar imorgon om jag hinner. Men en tur till Bulten/Rosen hinner man ju alltid, och så får jag skippa mörka visiret.

fixa dit en fottograf så man får se lite skrap ifrån fottokurvan :D

Ok! Vi stämmer av så det inte är höststorm imorrn bara.

Ok verkar som alla är lite halvljumna till att köra, så skogis 1700, fire up at 1715 så landar vi på rosenhill 18 och ser vad som händer. Ta vara på sista dagarna nu, jävla slackers :D

För mig blir det nog inte så mycke åka men kanske blir donken svea för allmänt skitsnack...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul