Tror det är för kallt för att det ska bli amatörafton på bulten nu....Dom flesta klåparna har ställt in för säsongen.![]()
Varje gång jag kört på södra sidan på onsdagar har det varit en massa discoljus där...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror det är för kallt för att det ska bli amatörafton på bulten nu....Dom flesta klåparna har ställt in för säsongen.![]()
Varje gång jag kört på södra sidan på onsdagar har det varit en massa discoljus där...
Du har ju knappast problem att köra ikapp och mötas upp. Men annars donken!
Vart man börjar (eller kör för den delen) kvittar, det viktiga är att alla till slut hamnar i fritösen!![]()
Kommer inte ens till McD... ligger hemma med huvudvärk, ont i bihålor, yrsel när jag står upp osv osv.
Kör så det ryker.
Kommer inte ens till McD... ligger hemma med huvudvärk, ont i bihålor, yrsel när jag står upp osv osv.
Kör så det ryker.
Vädret är kanon, riktigt varmt för att vara oktober! enda som får mig att banga är om det blåser hårt, jag hatar att köra i blåst.
Och ni ska bara veta hur det är när en kille blir riktigt förkylld!!!!
Stackare, vi förstår att du inte kommer dåKrya på dig!
(läs: Vilken tunnis!!)
Määh!! Min hoj skulle kunna tjänstgöra som segelbåt, värsta vindfångaren. Skrämmer livet ur mig varje gång den seglar iväg av en vindpust.
Määh!! Min hoj skulle kunna tjänstgöra som segelbåt, värsta vindfångaren. Skrämmer livet ur mig varje gång den seglar iväg av en vindpust.
"Stor kontroll nynäsv vid farsta!"
Saxat ur poliskontrolltråden idag. Håll ögonen öppna!
Så förvånande...
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph