Onsdagskörning 6e oktober

Vart man börjar (eller kör för den delen) kvittar, det viktiga är att alla till slut hamnar i donken! :)

Kommer inte ens till McD... ligger hemma med huvudvärk, ont i bihålor, yrsel när jag står upp osv osv.

Kör så det ryker.

Kommer inte ens till McD... ligger hemma med huvudvärk, ont i bihålor, yrsel när jag står upp osv osv.

Kör så det ryker.

Och ni ska bara veta hur det är när en kille blir riktigt förkylld!!!!

Stackare, vi förstår att du inte kommer då :( Krya på dig!

(läs: Vilken tunnis!!)

Vädret är kanon, riktigt varmt för att vara oktober! enda som får mig att banga är om det blåser hårt, jag hatar att köra i blåst.

Määh!! Min hoj skulle kunna tjänstgöra som segelbåt, värsta vindfångaren. Skrämmer livet ur mig varje gång den seglar iväg av en vindpust.

• Gilla
Reaktioner: MrC
Och ni ska bara veta hur det är när en kille blir riktigt förkylld!!!!

Stackare, vi förstår att du inte kommer då :( Krya på dig!

(läs: Vilken tunnis!!)

Hade det inte varit för yrseln så hade jag varit på jobbet och även kommit till McD... så jobbigt bara när världen snurrar när man står still.

Määh!! Min hoj skulle kunna tjänstgöra som segelbåt, värsta vindfångaren. Skrämmer livet ur mig varje gång den seglar iväg av en vindpust.

Vet vad du menar. Inget kul med sidförflyttning när man inte tänkt sig det :gnissla Jag har slutat kör till jobbet så onsdagskörning får bli nästa år när värmen kommer tillbaka. Hatar att frysa :död

Det blir en sväng in till Donken i alla fall. Med eller utan hoj, det beror lite på jobbet.

Ses där om inte annat.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back