Onsdagskörning 6/4 (för oss som jobbar)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vi är ett par stycken som tänkte träffas vid Skogis klockan 18:00 för Onsdagskörning då vi inte hinner med den tidiga i Upplands-väsby.

Vi tänkte köra Södersidan i ett tempo som väder & underlag tillåter nu innan det blir varmt i backen.

Tid: Klockan 18:00 Avfärd vid 18:30 senast.
Plats: Skogskyrkogården.

Vi avslutar på McD Svea om vädret tillåter & möter upp det andra gänget där.

1. Emma
2. PippiT
3.
4.
5.

:hojcbr

Last edited:
16:30 är lite väl tidigt för mig med, men 18:00 låter intressantare...

Du kan skriva upp mig ;) och eventuellt en polare till:)

Du kan skriva upp mig ;) och eventuellt en polare till:)

Det är bara att kopiera och skriva dit annars. :) Men jag gör det för att du ber om det. ;)

1. Emma
2. PippiT
3. Micke™
4. Malm3n
5. Malm3ns kompis
6.
7.
8.

Jobbar till 19 men polare som troligtvis hänger på er redan vid 18 så jag håller kontakten med dem och sluter upp med ert gäng så fort jag hinner:tummenupp

Vilken runda hade ni tänkt ta? så kan jag börja planera lite snabba vägar för att hinna upp er :yoparty

Jag kommer inte hinna till Väsby kl. 16.30 så jag dyker upp i Skogis istället, kl. 18.00.

Trevligt...hoppas du är nykter idag. HAHA. :krama

Jobbar till 19 men polare som troligtvis hänger på er redan vid 18 så jag håller kontakten med dem och sluter upp med ert gäng så fort jag hinner:tummenupp

Vilken runda hade ni tänkt ta? så kan jag börja planera lite snabba vägar för att hinna upp er :yoparty

Det kommer nog bli att ta av vid Länna och åka mot Rosenhill för en fika först om jag inte har helt fel eftersom vädret ser ut som det gör. Men det beror nog helt på vem som leder, själv tänker jag ta det riktigt lugnt och ligga långt bak för att bekanta mig med hojen igen. ;)

1. Emma
2. PippiT
3. Micke™
4. Malm3n
5. Malm3ns kompis
6. mnrider
7. Beachmulles polare. :)
8.
9.
10.

Trevligt...hoppas du är nykter idag. HAHA. :krama

Det kommer nog bli att ta av vid Länna och åka mot Rosenhill för en fika först om jag inte har helt fel eftersom vädret ser ut som det gör. Men det beror nog helt på vem som leder, själv tänker jag ta det riktigt lugnt och ligga långt bak för att bekanta mig med hojen igen. ;)

1. Emma
2. PippiT
3. Micke™
4. Malm3n
5. Malm3ns kompis
6. mnrider
7. Beachmulles polare. :)
8.
9.
10.

ok då bör jag hinna möta upp er vid rosenhill medans ni fikar :banana

fan att hojen står ner plockad annars hade man ju vilja följa med =( men jag kanske bara skulle sinka er för min hoj går bara i 120 om man har med vind annars 110. vet inte hur fort ni brukar köra ungefär?

Jag och Rosborg hänger på om vädret tillåter.. :Bugar

1. Emma
2. PippiT
3. Micke™
4. Malm3n
5. Malm3ns kompis
6. mnrider
7. Beachmulles polare.
8. Livhusaren
9. Rosborg
10.
11.
12.

Glöm inte att det fortfarande är vintertid på Rosenhill dvs. stänger 19.00!!

Nu blir jag förvirrad, PippiT du skriver att vi ska köra på Norra sidan men att vi ska ut till rosenhill? :krama

ok då bör jag hinna möta upp er vid rosenhill medans ni fikar :banana

Om det nu blir nån jädra fika. :(

Glöm inte att det fortfarande är vintertid på Rosenhill dvs. stänger 19.00!!

VAFAN!!!! Driver du med mig? Nu blir jag besviken. Dom lär få ha öppet längre. Morr. :)

Har inte varit ute och roat mig sen måndags, Syntes det så mycket att jag var bakis på SH-festen efter fredagens härjningar eller?:D haha...

Hihi, du va GANSKA dragen. ;)

Nu blir jag förvirrad, PippiT du skriver att vi ska köra på Norra sidan men att vi ska ut till rosenhill? :krama

Schhhh, nu vet jag inte vad du pratar om. ;)

Last edited:
Om det nu blir nån jädra fika. :(
VAFAN!!!! Driver du med mig? Nu blir jag besviken. Dom lär få ha öppet längre. Morr. :)

Vet bara att på deras hemsida står det att det är öppet längre på sommaren och det är det ju inte nu samt att i förra veckan, tror jag det var, så missade några fikat pga det. Ville bara varna så ni inte blir besvikna ut i falla att.

Rosenhill har ENDAST öppet till 19:00 jag var där i Måndags 18:55. Har öppet till 21 om lite drygt en månad. Ni får se till att köra fort från Skogis :)

Vet bara att på deras hemsida står det att det är öppet längre på sommaren och det är det ju inte nu samt att i förra veckan, tror jag det var, så missade några fikat pga det. Ville bara varna så ni inte blir besvikna ut i falla att.

Men man tycker ju att dom borde gå efter sommartiden god damn it.
Jaja hinner man bara dit så kan man ju vägra flytta på sig sen. :machinegu:cdevil

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman