Onsdagskörning 22/9 Upplands-Väsby

Jag lekte flygbuss ikväll, det var därför:)

Nu är det natti natti på hemmet och sköterskan kom in med hostmedicin och en lugnande tablett:D

här med, snart kommer dom o låser om mig och stänger av datorn:gnissla

Tack för kul körning och bra lett Carnivore :) Jag blev inte så långt efter och får tacka Anders? som höll mig sällskap längst bak :D

Tack för ikväll.
Det var riktigt roligt, som alltid:tummenupp

Ps. Var det bara jag som la märke till att både Jerker OCH BusAnna saknades tills vi kom till Donken :va Ds.

Last edited:
Tack för igår :)
Första gruppkörningen i år för min del, men det var trevligt. Slutsvängen från Gottröra hade jag inte kört förut.

Jag droppade av på E18 när jag fastnade bland en massa bilar och puttrade hemåt.

Tack för ikväll.
Det var riktigt roligt, som alltid:tummenupp

Ps. Var det bara jag som la märke till att både Jerker OCH BusAnna saknades tills vi kom till Donken :va Ds.

Anna vill inte ha mig längre. Hon smög iväg hela tiden. Bättre med en hund som man kan ha koppel på. :tummenupp

Last edited:
Tack för igårkväll.
Var första gången jag ledde en grupp så hoppas att ni tyckte det gick ok. :)

Nu är hojen avställd igen och jag cyklade trampcykel till jobbet... usch, nu väntar snart 5 månader av hojabstinens. :(

Anna vill inte ha mig längre. Hon smög iväg hela tiden. Bärre med en hund som man kan ha koppel på. :tummenupp

Tror Anna vart lack på att du envisades med att behålla kopplet på HUNDEN! :yoparty

Jag tog faktiskt min till jobbet imorse för första gången sedan början på augusti. Det var ju soligt och fint ute. Jag trodde att du nötte hoj varenda dag till jobbet så länge det inte snöade eller regnade Krister?

Nu är hojen avställd igen och jag cyklade trampcykel till jobbet... usch, nu väntar snart 5 månader av hojabstinens. :(

Är du galen???!!! Jag räknar med att kunna köra (till Donken) i alla fall i några veckor till, det är ju kanonfint höstväder.

Jag tog faktiskt min till jobbet imorse för första gången sedan början på augusti. Det var ju soligt och fint ute. Jag trodde att du nötte hoj varenda dag till jobbet så länge det inte snöade eller regnade Krister?

Gör som många andra numera, ställer av och på vid behov.
Däremot blir det inte lika lång säsong för mig i år då köpet av nya hojen satte ett djupt hål i plånboken så det kommer lindras genom lite mindre hojåka just nu på slutet... kan lika gärna cykla om det sparar mig en femhundring i veckan. (försäkringen kostar ca 100:-/dag den är påställd).

I vår däremot blir det helårsförsäkring igen och då blir det ingen nåd på hojåkat. :yoparty

Är du galen???!!! Jag räknar med att kunna köra (till Donken) i alla fall i några veckor till, det är ju kanonfint höstväder.

Som sagt ovan, jag ställer på och av vid behov... så känner jag för att ställa på hojen igen så tar det ca 30sek på iPhonen så är det klart. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT