Onsdagskörning 22/9 Upplands-Väsby

Det är bra, mata på med spam så tråden hålls vid liv. Jag återkommer som hastigast och läser i tråden innan jag åker hemifrån imorgon eftermiddag. :)

Klart man måste hålla lågan vid liv... Förstår att de släcker lyset på hemmet nu så vi ses imorrn. :D

Dyker nog upp så får BusAnna någon att ligga framför :D och så får vi slåss om vem som är snabbast i kaffekön sen eller så kommer vi överrens att ta jättelång tid på oss ihop.

Ni är onda allihopa! :mad: Tänker tränga mig i kaffekön så det tar jättelång tid innan ni får kaffe, då kommer ni ångra alla hårda ord! :mad:

Tur att jag står i en annan kö den här onsdagen. Sannolikt i en pilsnerkö:tummenupp. Den hittar du aldrig.:D

hmmm står i valet och kvalet att komma o bomba, fast jag vet inte om det blir så mycket bombande med 690n som jag tänkte komma med isf:va.

Jag är både ledig och gassugen!...MEN...min baksvål är inte i bästa skick, så torrföre är en förutsättning....:va

Puh, fick med mig alla mc-grejorna till jobbet så jag kommer direkt jag slutat och försöker hinna till 1715 trots att det nog är lite optimistiskt... :)

Mina förhoppningar att komma tidigt till jobbet grusades av ett punkterat cykeldäck (en incident helt jämförbar med Challengerolyckan). Så, jag nöjer mig med lite snack på Donken. Hunden kommer med och tuggar lite på er.

Jag försöker dyka upp med min otvättade och spana på Kristers nya samt ta en sista sväng innan den får gå i ide.
Försöker vara på plats till 17:15. Om jag inte är där vid 17:30 så kommer jag inte.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT