Onsdagsgazzz Älmhult

Blir till att sanera bort några miljoner lik, såg knapp något sista biten:huvet . + upptankning av hojen, en annan fuskade inte med pitstop utan körde på ångorna sista biten.

Jag som inte skulle köra mer på dom gamla däcken( Gud vad dom är "stickiga" :huvet ) körde slut på bensinen idag istället.
21,2 mil innan jag fick slå på reserven, inte så illa med tanke på tempot på hemvägen.

Idag gick det lite lugnare i sällskap med mor o far, men det räckte för att konstatera att jag måste byta toppackning.

Jippie! Nu när däcken äntligen ligger i garaget.

/ Han som nog inte följer med nästa onsdag

ngn här i gänget som vet vad som hänt med StreetRace träffarna som brukade va tors?? (under bron vid IKEA)
Kan vara att de flyttat ner till osby, ett jävla levende om kvällarna även om jag tror det är onsdagar. Chansning.

Ang körningen 15/8 så missar jag den, jobbet tar mig till BGB ännu en gång.

Blir det någon körning idag? Vädret verkar lite tveksamt.

Edit- Nu är vädret inte så tveksamt längre:mad: . Verkar som man får hitta någon annan sysselsättning ikväll.

Last edited:
Det var ju snällt av er att inte köra nån runda när jag inte kunde följa med:D

Min pärla är i många fler delar än jag önskar så här mitt i säsongen, men nån vecka till med skruvmejslar o spett så ska den va som ny :va igen, utan vatten som rinner längs bakhjulet !

Då får vi hoppas på bra väder på onsdag, kanske inte så många gånger kvar med tanke på temperaturen så dags på dygnet.

@BON-Hoppas spettet har gjort underverk.......

Enligt SVT ska det regna på dagen och vara mullet på kvällen :mad:
Hoppas på uppehåll!

@BON-Hoppas spettet har gjort underverk.......

Inte riktigt underverk, har bara förgasarbryggan o alla kåpor kvar att montera. O allt småpill som att byta olja, filter, efterdra alla skruvar osv.Skulle haft mindre jobb o mer fritid:huvet

Så jag hoppas att det blir fint väder nästa onsdag med!

Kommer kanske förbi o hejar imorgon iallafall.

/Per

Inte riktigt underverk, har bara förgasarbryggan o alla kåpor kvar att montera. O allt småpill som att byta olja, filter, efterdra alla skruvar osv.
/Per

Slänga dit en förknasarbrygga tar väl inte många minuter, dessutom är det lite mer spännande om man inte efterdrar allting:tummenupp

Regn, Regn och åter Regn...SKA DET HÄR FÖRBANNADE REGNANDET ALDRIG TA SLUT??? :mad:

Nu har det ju slutat:)
Ser faktiskt riktigt fint ut söderut. Kanske ska ta en vända ner mot vittsjö-ballingslöv, eller?

Och nu skiner solen:yoparty
Jag kör iaf, någon som ska med

Last edited:
Tackar för en trevlig runda :tummenupp

På hemvägen från Delaryd, nämare bestämt på veadukten, tycket jag att Älmhultsborna skulle få höra på lite vacker sång från rad4:an. Tror ni inte att det stog ett filmteam vid rondelen och filmade alltihop :yoparty

Hoppas att det inte var NTF

Tackar för en trevlig runda :tummenupp

På hemvägen från Delaryd, nämare bestämt på veadukten, tycket jag att Älmhultsborna skulle få höra på lite vacker sång från rad4:an. Tror ni inte att det stog ett filmteam vid rondelen och filmade alltihop :yoparty

Hoppas att det inte var NTF

:ajjabajja

Då hade du tur idag!
Syrran messade o varnade för polisen vid åttatiden.

/hoppaspåfintvädernästaonsdagfördåskahojenvafärdig!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!