Onsdagsgazzet™ - 7/6

CorbenDallas skrev:
2221693 Den är rätt hård kan jag meddela. Ska fixa det vid tillfälle. Funkar bra på bana men i skumpiga häckeberga är den ingen hit...
Har du tips på bättre underlag så hojta gärna till :D

Prova att tejpa dit en sovsäck istället.. :tuttar
Alex har nog tejp över :lol

Tyvärr inga bilder. Men tack för ett trevligt gazz, åter igen.

Inga olyckor i långsamma gruppen - dock lite kaos i början efter rondellen i S-torp. Fel från mig som reisleiter som inte dröjde kvar länge nog vid vägen in mot Esarp. Men men... :)

Avslutade kvällen med en 8-9 mil extra via Blentarp - Slimminge - Hylteberga - Skivarp - Anderslöv med sgadd :)

Vart e bilden från den första gruppen den med GSXR1100R :rofl tack iaf för trevlig och hmm annorlunda runda..sry man va lite osocial när vi kom fram fick syn på några kompisar :)

Får tacka xyx för en bra runda. Och vilket väder. Gottgottigottgott!

Zenit skrev:
2221882 Vart e bilden från den första gruppen den med GSXR1100R :rofl tack iaf för trevlig och hmm annorlunda runda..sry man va lite osocial när vi kom fram fick syn på några kompisar :)
Ja du eftersom Gamle & JH envisades med att vilja se glidarhojar på torget i Hörby så hade vi inget val, men det är inget att skämmas för.

Tack själv du kör bra och jag gillar speciellt din ratbajklagning med kvastskaft som clipon.

:yoparty

För Gud skull, kör inte med skjuts även som sisteman. Vi var av med denna person efter 5 km. Man skall iallafall hänga med näst sista man!!!

xyx skrev:
2221789 Tyvärr inga bilder. Men tack för ett trevligt gazz, åter igen.

Inga olyckor i långsamma gruppen - dock lite kaos i början efter rondellen i S-torp. Fel från mig som reisleiter som inte dröjde kvar länge nog vid vägen in mot Esarp. Men men... :)

Avslutade kvällen med en 8-9 mil extra via Blentarp - Slimminge - Hylteberga - Skivarp - Anderslöv med sgadd :)
Det var kanon från början till slut :banana :tummenupp

GSXR1100R skrev:
2222819 Ja du eftersom Gamle & JH envisades med att vilja se glidarhojar på torget i Hörby så hade vi inget val, men det är inget att skämmas för.

Tack själv du kör bra och jag gillar speciellt din ratbajklagning med kvastskaft som clipon.

:yoparty

haha tack :) hoppas de blir fler rundor dock med orginal clipon de andra börja nog nötas ut har nog kört lite mer än 100mil med de nu så :3freak :hihi aja clipon ska komma tors/fre tror jag o jag tänker inte köra mån-lör ändå så..farligt när de e student vecka :banana :hihi

Mitra skrev:
2222950 Det här kunde kanske vara något? sittdyna

Hahahahaha, fan va seriösa! Fast... 1000:- för att sitta lite mjukare... Njaaaaa. Lite skillnad mot mitt sitterundlag, 39:- för ett tre-pack.. :tungan
Tipset jag fick idag var gamla T-shirts o silvertejp. :D

Last edited:
CorbenDallas skrev:
2225979 Hahahahaha, fan va seriösa! Fast... 1000:- för att sitta lite mjukare... Njaaaaa. Lite skillnad mot mitt sitterundlag, 39:- för ett tre-pack.. :tungan
vik en gammal badhandduk och silvertejp ..... besser

CorbenDallas skrev:
2225979 Hahahahaha, fan va seriösa! Fast... 1000:- för att sitta lite mjukare... Njaaaaa. Lite skillnad mot mitt sitterundlag, 39:- för ett tre-pack.. :tungan

:lol det skulle nog funka om inte annat så blir det billigare :)

Fast själv hade jag nog handlat en gelpad som är ca 10mm tjock.
(Finns i de flesta hästaffärer)

Last edited:
Mitra skrev:
2226660 :lol det skulle nog funka om inte annat så blir det billigare :)

Fast själv hade jag nog handlat en gelpad som är ca 10mm tjock.
(Finns i de flesta hästaffärer)
Man tackar för tipset! :tummenupp

xyx skrev:
2221789
Du hittade flera härliga vägar som jag aldrig kört. Tack för vägvisningen.

xyx skrev:

Ett litet tips! Passa på att tanka i Skivarp bensinen kostade inte mer än 10.18 kr/litern idag :tummenupp

De brukar alltid vara mycket billigare än "alla" andra.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar