Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är inte bara förkyld utan har fått hela jubileums paketet!Willew skrev:2219725En förkylning stoppar väl inte ett gazz
låter lita känsligt...![]()
Glad att du är frisk iaf så du kan njuta av den härliga degenxyx skrev:2219869Jag var halft däckad lördag-tisdag också. Tror jag pallar ta mig till gazzet idag dock![]()
CeltaniC skrev:2220310Är inte bara förkyld utan har fått hela jubileums paketet!![]()
Glad att du är frisk iaf så du kan njuta av den härliga degen![]()
CeltaniC skrev:2220310Är inte bara förkyld utan har fått hela jubileums paketet!![]()
Glad att du är frisk iaf så du kan njuta av den härliga degen![]()
Vi lovar att vi ska fixa barnvakt så du slipper sitta ensam nästa gång...Mr K skrev:2221009eftersom jag inte fick barnvakt så vill jag se BILDER!!!!
Swappe skrev:22210483. Den som kan gissa vems sadel fotot visar, vinner en gratis högerbackspegel som ligger någonstans mellan Veberöd och Sjöbo (eller hur Alex)
Pissenkelt. Corbens.Swappe skrev:22210483. Den som kan gissa vems sadel fotot visar, vinner en gratis högerbackspegel som ligger någonstans mellan Veberöd och Sjöbo (eller hur Alex)
Maffan skrev:2221173he he,, fett o köra Häckeberga med jobbe bilen, Vi kollade vägarna mellan E65 och Veberöd idag... Såg till att vara borta när ni skulle va där,, men en 3,5 tons och 3 meter bred bil rockar fett på dom vägarna...
Eller hur,,, vi ska vara där imorron och fredag,,, så håll er norrut från S-torp... Det kommer gå en eller två sånna bilar där nu fram till senast lördag mellan 07:00 och 22:30...Swappe skrev:2221190Hahaha, ja, den "lilla" bilen med "pinnar" stickande till höger o vänster hade vart fin o möta i Häckeberga..![]()
Maffan skrev:2221200Eller hur,,, vi ska vara där imorron och fredag,,, så håll er norrut från S-torp... Det kommer gå en eller två sånna bilar där nu fram till senast lördag mellan 07:00 och 22:30...
Jag kan säga att den rubbades knappt av en älg i finland och älgen blev kebab så en hoj är som en fluga... Ta de lungt om ni ska köra där...
Men fan va gött o se ett onsdags gas... Gött med folk som showade till polisen dök upp...
I den stora ko/hoj fångaren sitter det mellan 17 och 23 laserkameror och en del gyroscop,, Vi mäter vägarnas slitage, skick, spårdjup, längsgående och tvärsgående ojämnheter, sprickor och potthål... Dett ger vägverket en bild av hur länge vägen håller innan den måste göras vid... Vi ska mäta den nästa år igen,,, och tre-fem år framåt... så ser dom en kurva på hur mycket den försämras över tid...Swappe skrev:2221212Får man fråga av vilken anledning ni kör där? Ska det månne asfalteras nytt?![]()
Det kan vara så att vi kör där för att plantera givare som berättar för ufon var dom ska landa,,, men det är ingen som avslövar om det är sant..Maffan skrev:2221237I den stora ko/hoj fångaren sitter det mellan 17 och 23 laserkameror och en del gyroscop,, Vi mäter vägarnas slitage, skick, spårdjup, längsgående och tvärsgående ojämnheter, sprickor och potthål... Dett ger vägverket en bild av hur länge vägen håller innan den måste göras vid... Vi ska mäta den nästa år igen,,, och tre-fem år framåt... så ser dom en kurva på hur mycket den försämras över tid...
Maffan skrev:2221237Det kan vara så att vi kör där för att plantera givare som berättar för ufon var dom ska landa,,, men det är ingen som avslövar om det är sant..![]()
PRECIS.. Trodde jag var ensam med att se dom där sakerna åka runt där,,, Dom försöker imitera hoj åkare men når inte riktigt resultat.. Kromen avslöjar dom som e ufo...Swappe skrev:2221270UFOna har redan landat.. vi var tvungna att passera flera av dem idag... Starkt bländande sken från de kromade farkosterna kännetecknar dem![]()
Race me skrev:2221192Den tredje bilden e riktigt nice...mycket gp-stuk över det... men 2mm skumgummi...tänker man inte på den framtida lillknutten?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |