Onsdagsgazzet™ 7/4

Gruztager...det var inte daj jag skulle tvätta av :S.... o svar på din fråga om vad Spyker är...Saab blev uppköpta av ett holländskt supersportbils företag vid namn Spyker...även delägt av Antonov (flygplanstillverkare...dom gör bland annat världens största fraktflygplan ....satans många R1or det hade fått plats i en sån duhh) ;)

Sen det där me att jag tvättar gäller alla...jag tar 1000 kr/ bil då får ni helrekond alltså först avtvättning o sen torkning ...därefter vaxning och polering...därefter ordentlig städning invändigt av bilen....det tar ca 4-5 timmar beroende på storlek av bil o i de 1000 kr är då arbete och div rengöringsmedel etc inräknat...billigare får ni ej på DITEC tex....

o en hoj kan jag väll tänka mig tar ca 2-3 timmar om det ska vara redigt vacker i slutändan...då tar jag mjjjjaaa...400 kr...

där har ni alla lite info om det kan vara till intresse mvh Antzz

Saab blev uppköpta av ett holländskt supersportbils företag vid namn Spyker...

Men alltså spyker gäller inte retroaktivt.... en gammal skrot SAAB kommer alltid vara just en gammal skrot SAAB :tummenupp:tummenupp

Sen vaxningen får vi ta ett snack om, skulle behöva få bilen putsad :tummenupp Påminn mig när vi ses!

Nja ... Personligen så använder jag bakbromsen 0% i min körning. Använder du den lika lite så kan det ju kvitta om den funkar eller ej:tummenupp

Bakbroms? vaffan är det? :va:va:va trodde man fick välja till det, som med backväxel :rofl:rofl

Last edited:
Bakbroms? vaffan är det? :va:va:va trodde man fick välja till det, som med backväxel :rofl:rofl

På min Streetfighter ZX9a så monterade jag av ok, slang, pump och pedal :tummenupp

bikepics-31421-full.jpg

Last edited:
Är flygrakans café öppet??Såfall kommer vi..Vill ju ha kaffe!!!
Mr K!!! FIXA!!!!

Sajklan...min SAAB är innte nån skrot SAAB den är faktiskt bara 2 år gammal o gått endast 16200 mil snart...o för en företagsbil (taxi) är det inte mycket.... vet bilar i Taxi Skåne som är 09or som redan gått över 35 000 mil...

har en SAAB 9-5 2,3 t BP ...föresten... :)

ja du har ju prisuppgifter o så...så vi kan nog snacka om saken...no problemo amigo

// Antzz

Last edited:
Re: Onsdagsgazzet™ 7/4

Nu kan vi snacka soligt väder :D

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk.jpg
    ImageUploadedByTapatalk.jpg
    19.8 KB · Visningar: 30
Men alltså spyker gäller inte retroaktivt.... en lyxig SAAB kommer alltid vara just en häftig SAAB :tummenupp:tummenupp

Det var inga dåliga ord om Saab

Klart att Spyker gäller retroaktivt!
Om det inte gör det kör du runt i en DKV i så fall :arsele

Min är iaf riktigt änu mer jätte super duper mega ultra snabb!

Imorron blir det SOLIGT som fasen ju...:D RA har lyssnat ...fortsätt nu med det!

RA I salute you!

Klon...vad kör du då?

din bil har säkerligen mer HK än min med 230 turbomatade HK ... men är din en miljöbil? ;)

Last edited:
Är inte avfärd 18.00 lite sent?
Eller är det så många som inte hinner annars?

Sajklan...min SAAB är innte nån skrot SAAB den är faktiskt bara 2 år gammal o gått endast 16200 mil snart...o för en företagsbil (taxi) är det inte mycket.... vet bilar i Taxi Skåne som är 09or som redan gått över 35 000 mil...

har en SAAB 9-5 2,3 t BP ...föresten... :)

ja du har ju prisuppgifter o så...så vi kan nog snacka om saken...no problemo amigo

// Antzz

Miljöfaschist! :mad:

Det var inga dåliga ord om Saab

Klart att Spyker gäller retroaktivt!
Om det inte gör det kör du runt i en DKV i så fall :arsele

Min är iaf riktigt änu mer jätte super duper mega ultra snabb!

Varför blev det inget av med Koenigsegg istället. Hade varit bra mycket trevligare. :tuttar

Imorron blir det SOLIGT som fasen ju...:D RA har lyssnat ...fortsätt nu med det!

RA I salute you!

Klon...vad kör du då?

din bil har säkerligen mer HK än min med 230 turbomatade HK ... men är din en miljöbil? ;)

BioPower hästarna är ju fusk.
Det skulle kosta mig 25.000 SEK att få 20 BHP till. Känns inte riktigt värt det. Finns nog tillräckligt redan som det är.

De e många som inte hinner tidigare av olika anledningar samt att de mörknar inte förrän vid 20-21 nu ändån :D

Bra sagt. Vissa av oss (läs hårt arbetande akademiker) har svårt att hinna när resten (läs små skolpojkar) slutar redan vid eftermiddagsfikat. :arsele

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT