Onsdagsgazzet™ 7/4

Jag är på ngn onsd. om du vill ha sällskap i fotokurvan.
Måste damma av kameran inför sommaren.:)

Finns det en "fotokurva" i häckeberga också? Det måste man ju testa isf! :)

Vad tycker åkarna om att man står där? Är det ok eller är det en risk? (Se trådarna om foto på "bulten")

Vad säger en rutinerad reisleiter, typ K himself, om fotografer längs rutten?

Verkar som att aidem inte var ensam om att misslyckas med att hålla ett tillräckligt högt tempo.

Jag hade inte problem med att hålla tillräckligt högt tempo, jag gjorde precis som jag alltid gör, säger att jag ska köra lugnt men kör fortare :tummenupp Så jag hade problem på andra hållet hehe

Höhö. Ja det gick bra idag....:D

Nä det blev långsam för dig tydligen. Vi hade ju varit sjukt länge på rakan innan du dök upp. :gnissla

hahha ja det var ju därför vi körde ikapp er i häckerberga och kom före gruppen som körde mellan oss två hahhaha

Last edited:
Finns det en "fotokurva" i häckeberga också? Det måste man ju testa isf! :)

Vad tycker åkarna om att man står där? Är det ok eller är det en risk? (Se trådarna om foto på "bulten")

Vad säger en rutinerad reisleiter, typ K himself, om fotografer längs rutten?

Där finne ju en 2-3 kurvor där man inte ska stå för där kör folk av ofta. Men jag ser inget problem med det. Det kan vara bra/trevligt att bli informerad innan så man inte tror det är fabror blå/mc hatare som står och fottar oss. Jag vet ett par riktigt bra ställen att stå. Jag kan visa er som är fotointresserade en kväll.

Där finne ju en 2-3 kurvor där man inte ska stå för där kör folk av ofta. Men jag ser inget problem med det. Det kan vara bra/trevligt att bli informerad innan så man inte tror det är fabror blå/mc hatare som står och fottar oss. Jag vet ett par riktigt bra ställen att stå. Jag kan visa er som är fotointresserade en kväll.

Med det i vetskap kommer jag definitivt fota nån onsdag! :)
Givetvis info innan, lite halvtrist att stå i Häckeberga den onsdagen då RR kör Eslövsrundan... :)

Du kan inte räkna märker jag. Det var fyra grupper. Två mellan-mellan var det sagt men det verkar som att det blev en mellan-mellan och två mellan-långsam. sajklan lyckades tydligen inte hålla tempo. :tungan

Varsågod! :D

Höll du för lågt tempo nu igen!? :arsele

Vinden kyler ganska bra där ikring 170-190. :tummenupp

Verkar som att aidem inte var ensam om att misslyckas med att hålla ett tillräckligt högt tempo.

Om du ligger precis bredvid istället för rätt upp i baken kanske det blir mindre. :arsele :krama

Vilken tur att Dennis höll ett lagom tempo i vår grupp då, så du inte kom allt för långt efter :arsele:tuttar

Vi e ju fan alla halvdanskar så det e lungt...:tummenupp

Tala för dig själv! Det finns faktiskt fån här som inte är halvdanskar eller nordtyskar. :tungan

Jag hade inte problem med att hålla tillräckligt högt tempo, jag gjorde precis som jag alltid gör, säger att jag ska köra lugnt men kör fortare :tummenupp Så jag hade problem på andra hållet hehe

Jahaa, var det så det var. Vad bra. Då vet jag. :Bugar

hahha ja det var ju därför vi körde ikapp er i häckerberga och kom före gruppen som körde mellan oss två hahhaha

Eller så var det för att Dennis tog oss på en lite längre tur... kanske. :va

Vilken tur att Dennis höll ett lagom tempo i vår grupp då, så du inte kom allt för långt efter :arsele:tuttar

Ja, visst var det. Inte lätt för lilla mig att alltid hänga på med min lilla moppe. Den går inte så fort... iaf inte när det är jag som kör den. :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT