Onsdagsgazzet™ - 5/7 - ESLÖV!!!

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
min suster hade kameran sist.. vete fan va hon gjort med den men men.. när e två.. som det gick o se va de va för något

Bifogat

• Bild 088.jpg
    Bild 088.jpg
    17.8 KB · Visningar: 77
  • Bild 118.jpg
    Bild 118.jpg
    44.7 KB · Visningar: 83
var ni på rakan utanför xxxxxx?

jag har bränt mig på stranden idag, :brinnerup annars hade jag nog kör ner till eslöv, jag har ju dock semester :D

Last edited:
wonderwizard skrev:
2285069 var ni på rakan utanför det där stället jag är alldeles för vilse att kunna hitta hem ifrån?

jag har bränt mig på stranden idag, annars hade jag nog kör ner till eslöv, jag har ju dock semester :D
Hemligt din jävla kräfta! :fatta!

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2285073 Hemligt din jävla kräfta! :fatta!

har redigerat inlägget.. gör detsamma då :7peta

EDIT... mavve, jag hittar faktiskt hem från XXXXXXX ... även om det kanske är längsta vägen & tar längsta tiden... men hem kommer jag :lol

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2285093 Har jag ju gjort! :D Sen är det inte så hemligt. Vi har ju redan varit där. Skojade bara lite med dig gullet. :pannkyss

jag vet ju inte om det är hemligt.. kanske vill hålla det någorlunda hemligt, så inte harry kommer dit varenda gång

Jag ä högre upp än VV :banana :banana :banana
Du glömde berätta att du betalade Alex för att han skulle ta kortet på dig på toppen och min när jag i princip var nere....men det bjuder jag på.annars brukar det ju se ut som i gamla goda dagar... :D

Bifogat

• stoppie1.jpg
    stoppie1.jpg
    61.3 KB · Visningar: 68
Von Vettet skrev:
2285638 Du glömde berätta att du betalade Alex för att han skulle ta kortet på dig på toppen och min när jag i princip var nere....men det bjuder jag på.annars brukar det ju se ut som i gamla goda dagar... :D
Jeje... jag kan oxå Fåttåchåpp :tungan
Du var på väg ned o jag på väg upp :pannkyss

(Nädå, bara du är galen nog att ligga PÅ balanspunkten vid en stoppie... man kan ju inte axxa sig ur ett överslag) :död

Von Vettet skrev:
2285638 Jag ä högre upp än VV :banana :banana :banana
Du glömde berätta att du betalade Alex för att han skulle ta kortet på dig på toppen och min när jag i princip var nere....men det bjuder jag på.annars brukar det ju se ut som i gamla goda dagar... :D
lite låg tycker jag ...... såhär ska det se ut!

Bifogat

• Mr K.jpg
    Mr K.jpg
    92.5 KB · Visningar: 64
Robz skrev:
2285673 Titta!! Samma hoj, samma vinkel, samma Phåttåchåpp :D
LIKADAN hoj (Vettet måste ju härma sina idoler hela tiden), högre vinkel och nada phåttåsjåpp ....... du e bara avis

Mr K skrev:
2285846 LIKADAN hoj (Vettet måste ju härma sina idoler hela tiden), högre vinkel och nada phåttåsjåpp ....... du e bara avis

:rofl allt du kan har jag lärt dig min son....photoshop? :va

inte i min värld,men troligen i din :D

En viss person med svart CBR1000RR - 06:a, vurpade vid frihamnsviadukten på vägen hem....Höger sida, ganska demolerad- blev "liksom" avskalad av refugkanten. Jävla piss när säsongen bara är halvvägs.

Zilversurfer skrev:
2286130 En viss person med svart CBR1000RR - 06:a, vurpade vid frihamnsviadukten på vägen hem....Höger sida, ganska demolerad- blev "liksom" avskalad av refugkanten. Jävla piss när säsongen bara är halvvägs.
:( Tråkigt att läsa, hoppas han klarade sig bra.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...