Von Vettet
Ny medlem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du även kört fler decimaler på måtten? Annars spelar dina decimaler i pi ganska liten roll...El Garto skrev:2283988Dubbelkollat med fler decimaler. XYX är helt klart närmast. XYX vinner glassen.
Maverick_ou812 skrev:2283796Är det inte för varmt för detta idag?
Tveksamt om jag drar på mig skinnstället och åker en runda i skogen i 30 graders värme.
El Garto skrev:2283961Med fler decimaler än 2 i pi blir det nog såhär.
Jag räknade med 3,14 och fick 14919,128315.
XYX vinner glassen
Men nu var det ju det här med Staffanstorp. Någon som kör därifrån?
pjohan skrev:2283997Har du även kört fler decimaler på måtten? Annars spelar dina decimaler i pi ganska liten roll...
/mr dålig förlorare....
Fartvinden svalkar. ÖKA!
![]()
AleX skrev:2284701mycket trevlig runda.. MEN...
VAR TOG BUSET VÄGEN
Till och med ett samlag hade varat längre![]()
AleX skrev:2284701...Till och med ett samlag hade varat längre![]()
Delti skrev:2284754Det fixade tjejen i grönt linneoch string i slutet av rakan ....
Du är inte ensam! Jag missade inmorfera VV vid hans första Eslövs-runda för några år sedan...:xyx skrev:2284759...Ber dock om ursäkt för att jag inte varnade tydligare för "brohoppet".![]()
Delti skrev:2284754Det fixade tjejen i grönt linneoch string i slutet av rakan då hon kasta ut sten och grus på vägen.
Robz skrev:2284842.... och om gruppen hänger med... så bör man ÖKA!![]()
()
Vi fick inget klistermärke som bevis att vi kört med erRobz skrev:2284842VV har blivit Instruktör både i SSEMSE o SMC - tar bara sitt ansvar![]()
.... och om gruppen hänger med... så bör man ÖKA!![]()
()
Bra gjortMaverick_ou812 skrev:2284814Efter att noga ha vägt för- och nackdelar mot varandra gällande att åka till stranden och spana ineller att åka till Eslöv och spana in svettiga män i läder så vet ni alla vad det blev.
![]()
Var inte ensam om detta då samlingen på Statoil var imponerande.
Dock fick jag ta mitt ansvar som reisleiter och prata med killen som hade tjejen i jeans och t-shirt på bönpallen. Hoppas ni inte blev sura men vi har bestämt att ingen åker med oss utan skyddskläder. Låna ställ, handskar, och stövlar till nästa gång så är ni hjärtligt välkomna att hänga på.
Vet att jag talar för alla när jag säger detta.
Vill tacka alla i min mellangrupp. Inga incidenter så vitt jag vet, bara ett pucko i en Pegga 206 XT som trodde han var Tommi Määkinen. Stryk skulle han ha.Och tack till Gullefjun som agerade sisteman.
Sen börjar jag bli allvarligt oroad över Von Vettet.
Han valde att köra som andreman i min grupp. Efter första stoppet var han på väg att explodera,
"Mavve... lite fortare va.... jag kör med stödet nere."
"Mavve... lite fortare va.... jag är varm, jag kör med stället öppet nu"
"Mavve... lite fortare va.... dom hänger med, du märker när dom släpper."
Tänkte - "Så fan heller, detta är en mellan / långsam så du får allt hålla dig"
Samtidigt tycker jag lite synd om killen, spasmerna i högerarmen blev värre och värre och jag tror det rök lite ur hjälmen också. Då jag kört en del med VV innan så vet jag att man kan lita på honom så jag släppte lite plats så att han åtminstone skulle kunna wheela lite till vänster om mig. Vinkade till honom att det var fritt men ICKE!! Lite lätta ryckningar i rullen men inte en enda cm framhjulslyft!
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |