Mr K
I win, you loose!
Det är ju jag .... hur så..... Kom inte och säg att jag har gjort något olagligt ..... jag försökte hålla den nere men den ville bara upp upp upp ........ sorryPadde skrev:??
Btw: Vem är det som kör den vita ninjan i RR?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju jag .... hur så..... Kom inte och säg att jag har gjort något olagligt ..... jag försökte hålla den nere men den ville bara upp upp upp ........ sorryPadde skrev:??
Btw: Vem är det som kör den vita ninjan i RR?
Wolffi skrev:Hej
Jag tror det var en grupp från RR jag råkade mötta en bit utanför Skurup. Jag hakade på och försökte hänga med. Det var första gången som jag samkörde med en grupp och vägarna var okända för mig. Kul var det iallafall.
PS Jag var killen med spiderman hjälm
Mellan Grönby och SkurupNappe skrev:Var utan för skurup ???
Wolffi skrev:Hej
Jag tror det var en grupp från RR jag råkade mötta en bit utanför Skurup. Jag hakade på och försökte hänga med. Det var första gången som jag samkörde med en grupp och vägarna var okända för mig. Kul var det iallafall.
PS Jag var killen med spiderman hjälm
Mr K skrev:Annars vill jag tacka alla som gjorde detta till ÅRETS BÄSTA GAZZ ..... det är dettta gazzet man kommer att snacka om i vinter!!!
Ingen harry haffa och många som leker ...... sen får man räkna med att vissa "tappar huvvet" .... muhhahahahahahahahahahahahhahahahahhaha
Wolffi skrev:Mellan Grönby och Skurup

Nappe skrev:min grupp körde där men jag minns inte att vi mötte nån
öhhh... vet inte änns om Easy Mike körde i min grupp![]()
Mr K skrev:Det är ju jag .... hur så..... Kom inte och säg att jag har gjort något olagligt ..... jag försökte hålla den nere men den ville bara upp upp upp ........ sorry

Tipsmark skrev:Hej
kører i värje onsdag?
jag är en dansk kille, som bor i Malmö, jag vil gerne med ud och åke lite![]()
Det stämmer. Jag har ägt hojen i 2 veckor. Jag kommer gärna på fler gazz, och jag kommer hålla mig till den långsamma gruppen.Easy_Mike skrev:kanonträning för dig då du inte verkade lita på hojen.
Wolffi skrev:Det stämmer. Jag har ägt hojen i 2 veckor. Jag kommer gärna på fler gazz, och jag kommer hålla mig till den långsamma gruppen.
En fråga till Hojbrud
Varför blir det inte fler gazz för din del?
KetogaN skrev:

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!