Onsdagsgazzet™ - 3/8

Jag står lite i valet o kvalet. Köra båge eller kolla fotboll?..

Det blir nog båge trots allt. Bara det att jag har jäkla dåligt bakdäck. Gummit har börjat "korva" sig, det bara släpper från däcket.
Det kan bara betyda en sak:

Det blir mycket burnouts! :tummenupp ...Eller?

Easy_Mike skrev:
jag har lyckats få med mig en möghacka :tummenupp
vacker dessutom...elr?
ja just det....upptagen sen 8 år tillbaka oxå :tummenupp :banana
ha ha du får lära henne börna bättre inne på stortorget med sin ford.man kanske kan bli impad om det blir en lång elva :lol

Mr K skrev:

inte fan vet jag :rofl

fråga henne imorgon.
vi har rest land o rike runt för att fixa utrustning till henne..
ställ,hjälm o stövlar(43 :hihi ) hittade inga i st39..ngn som har tillsalu?
hon blev akut hojsugen förra gazzet när hon var och tittade.

slutar väl med att hon gazzar o jag får vara barnvakt nästa säsong :fatta! :lol

I´m back!

TheDude skrev:
Jag kommer om vädret är bra! :tummenupp Jag tycker att Maverick kan masa sig tillbaks till Sverige snart igen så att han kan vara min backmarker :D
Hellå boyz and girls!

Jag är tillbaka, skönt att Duden har saknat mig, får ju dåligt samvete för att VV blivit tvungen att toura. Sorry lilla ponken, hoppas du inte fick för mycket "luktapåblommorna", det är inte bra för K5:an.

Hinner dock inte till dagens gazz, ingen hoj hemma för t.f. Hämtas under dagen och sen måste det på ett nytt bakdäck, dessutom lider jag av akut sömnbrist, tänker inte kommentera varför...

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Hellå boyz and girls!

Jag är tillbaka, skönt att Duden har saknat mig, får ju dåligt samvete för att VV blivit tvungen att toura. Sorry lilla ponken, hoppas du inte fick för mycket "luktapåblommorna", det är inte bra för K5:an.

Hinner dock inte till dagens gazz, ingen hoj hemma för t.f. Hämtas under dagen och sen måste det på ett nytt backdäck, dessutom lider jag av akut sömnbrist, tänker inte kommentera varför...

välkommen hem....

då kanske det blir lite touring rundor igen..nu när man har semester :tummenupp

Easy_Mike skrev:
välkommen hem....

då kanske det blir lite touring rundor igen..nu när man har semester :tummenupp
Tackar! :Bugar

Räkna med touringrundor! Har jätteabstinens!!!

MCK Vilse - snart på en väg nära dig, eller... ja... eller... vem fan vet när man är vilse...

Maverick_ou812 skrev:
dessutom lider jag av akut sömnbrist, tänker inte kommentera varför...

Nyförälskad i spanien... Eftersom det nu kommit ut att jag och Dede också är nyförälskade så förstår jag dig!!! :D :D :rofl

Fluffy skrev:
... Eftersom det nu kommit ut att jag och Dede också är nyförälskade så förstår jag dig!!! :D :D :rofl

Det förstår jag vÄrkligen.... Dede ville inte ut o köra sist då han klagade på smärtor när han sitter ned...:rofl :rofl :rofl

Maverick_ou812 skrev:
Tackar! :Bugar

Räkna med touringrundor! Har jätteabstinens!!!

MCK Vilse - snart på en väg nära dig, eller... ja... eller... vem fan vet när man är vilse...

OIhhh Ohhh fick du med någor fransyskor eller va de nu va du skulle ta med dig*?

Svane skrev:
Det förstår jag vÄrkligen.... Dede ville inte ut o köra sist då han klagade på smärtor när han sitter ned...:rofl :rofl :rofl

Vad är nu detta för smutskastning. Sa ju att med en tjock kudde på sadeln så skulle det funka att köra. Då började du muttra nåt om att en kudde inte skulle hjälpte för dig. Tyckte jag hörde fluffy i bakgrunden men jag kan ha fel :7peta :7peta :hihi

Tänker dock dyka upp ikväll om bara vädret är OK (utan kudde kan tilläggas :D )

Dede skrev:
Vad är nu detta för smutskastning. Sa ju att med en tjock kudde på sadeln så skulle det funka att köra. Då började du muttra nåt om att en kudde inte skulle hjälpte för dig. Tyckte jag hörde fluffy i bakgrunden men jag kan ha fel :7peta :7peta :hihi

Tänker dock dyka upp ikväll om bara vädret är OK (utan kudde kan tilläggas :D )

Jaaa, att jag hade ont kan du skylla din bitch Fluffy för, det otrogna sv*net :D Men jag klagar inte, Fluffy e vad han heter!! :slicka :kär

Vi ses i kväll... Utan kuddar! :Rockbanan :rofl

Svane skrev:
Jaaa, att jag hade ont kan du skylla din bitch Fluffy för, det otrogna sv*net :D Men jag klagar inte, Fluffy e vad han heter!! :slicka :kär

Vi ses i kväll... Utan kuddar! :Rockbanan :rofl

Ta det lugnt nu mina små älsklingar...jag kan hantera er båda! Lugn och fin nu... :tuttar :pannkyss

Kanske kommer med KAY´s fd pimp hoj - innan den skall in på skönhetsoperation:)

Zilversurfer skrev:
Kanske kommer med KAY´s fd pimp hoj - innan den skall in på skönhetsoperation:)
Öhhh du börjar likna FF, byter hoj oftare än kalsingar.

GSXR1100R skrev:
Öhhh du börjar likna FF, byter hoj oftare än kalsingar.

Vad är det för fel med hygieniskt tänkande? Om hojen är skitig och man inte orkar tvätta den är det ju lika bra att köpa en ny :D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!