Onsdagsgazzet™ - 28/6 - ESLÖV!!!

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Tjenna!
Mr K är bortrest 3 Onsdagar på raken och jag har blivit ombedd att försöka hålla ihop detta - dock kan jag inte just denna Onsdag :huvet
Samling på Statoil i Eslöv 17.45
Avfärd 18.15
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan.

Raijslaiters:
1. Zilversurfer - Snabb
2. Snafets (förmodligen) - Mellan 1
3. Knäckehäxan - Mellan 2
4. Fredchen - "Långsam"
5.
6.

Jag kommer också, om jag inte åker på extrajobb men det ser bra ut :)

Zenit skrev:
2265203 då kommer jag osså så jag kan pyska dig så du ger mig din plats på söndag :D

Över min döda kropp :fatta! På söndag skall det gazzas. Men jag kanske klotar imorgon :gnissla

Va e nu detta med samling i Eslöv..........känns lite overkill att behöva köra över 4 mil bara för att komma till samlingen. Känns som om jag hoppar av faktiskt...... :mad:

mja..vi andra som ska köra 4 mil till staffanstorp har det ju mycket närmare :7peta :hihi

iofs e det nog "bara" 3 mil Eslöv-S.torp

men iallafall..sicket gnäll :3freak

Von Vettet skrev:
2265323 Va e nu detta med samling i Eslöv..........känns lite overkill att behöva köra över 4 mil bara för att komma till samlingen. Känns som om jag hoppar av faktiskt...... :mad:
Pip-pelle :7peta
Jag har >4 mil till Saffranstorp. De flesta verkar uppskatta Eslöv-rundan, är mätta på Häckering/Sjöbo och bullarna är både större, godare o bättre i Bialitt :tuttar
Nästa två gazz blir nog oxå Eslöv, så vänj dig (Á lá carte stuntraka finnes vid fiket!) :D

EDIT:
...eller har du fortfarande ingen hel**tes, dj**la mouteurcykeul? :pannkyss

Last edited:
Von Vettet skrev:
2265323 Va e nu detta med samling i Eslöv..........känns lite overkill att behöva köra över 4 mil bara för att komma till samlingen. Känns som om jag hoppar av faktiskt...... :mad:

Mycket bättre vägar ju :)

Beror väl på vad man prioriterar visserligen, rundan eller rakan efter.

Von Vettet skrev:

Jo ifösig längre men snoka upp lite roliga vägar till Eslöv och bege dig lite tidigare.
Annars brukar ju ons gazzen vara samma runda nästan och på 10-12 mil som slutar på tex sjöbo.
Inte alls fel men lite nya rundor o vägar,dock kunde vi haft en samling med oss här nerifrån lite tidigare för gemensam körning upp dit på så krokiga vägar så möjligt :)

Von Vettet skrev:

Ah, du har ingen hoj - så håll k***t :D

Jag och Tobbe kommer göra svarta sträck i varenda kurva!!!!!!!!!

jag är lite mätt på sjöbo rundan jag med och ser fram den nya rundan eftersom jag missade förra pga däckproblem.

:tummenupp

R1 racer skrev:
2265800 Jo ifösig längre men snoka upp lite roliga vägar till Eslöv och bege dig lite tidigare.
Annars brukar ju ons gazzen vara samma runda nästan och på 10-12 mil som slutar på tex sjöbo.
Inte alls fel men lite nya rundor o vägar,dock kunde vi haft en samling med oss här nerifrån lite tidigare för gemensam körning upp dit på så krokiga vägar så möjligt :)
Låter som en bra ide'!

Zilversurfer skrev:
2265806 Ah, du har ingen hoj - så håll k***t :D

Jag och Tobbe kommer göra svarta sträck i varenda kurva!!!!!!!!!

Jo han har det förmodligen sen i måndags eller nåt.....alacarte :tummenupp

Och förmodligen kommer hans största fans att vara rapsbaggarna :rofl

Vidare får han själv avslöja.

Hoppas att jag skaffat hoj tills nästa runda, (hämtar ev. ny hoj imorr´n) ska ni köra på de vägarna ROH brukar köra på så är de :tummenupp !

TouchMan65 skrev:
2266021 Klart man är på! Får väl se HUR långsam den "långsamma" gruppen är???? :3freak :tungan :D

Den kommer inte att vara lika snabb som den du körde i onsdags :D . Tror du kommer att tycka att det är ett behagligt tempo i "den lite långsammare gruppen" :tummenupp

Zilversurfer skrev:
2267097 Om rapsbaggarna är hans största fan, är det inte så svårt att gissa vad det är för hoj :tummenupp

Då tror jag det är en knallgul Trajja TT600 från -01 eller 02. För en sån hade jag o den gillade rapsbaggarna. Eller har jag fel :va :3freak :lol

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back