Onsdagsgazzet™ - 28/6 - ESLÖV!!!

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Tjenna!
Mr K är bortrest 3 Onsdagar på raken och jag har blivit ombedd att försöka hålla ihop detta - dock kan jag inte just denna Onsdag :huvet
Samling på Statoil i Eslöv 17.45
Avfärd 18.15
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan.

Raijslaiters:
1. Zilversurfer - Snabb
2. Snafets (förmodligen) - Mellan 1
3. Knäckehäxan - Mellan 2
4. Fredchen - "Långsam"
5.
6.

Jag kommer också, om jag inte åker på extrajobb men det ser bra ut :)

Zenit skrev:
2265203 då kommer jag osså så jag kan pyska dig så du ger mig din plats på söndag :D

Över min döda kropp :fatta! På söndag skall det gazzas. Men jag kanske klotar imorgon :gnissla

Va e nu detta med samling i Eslöv..........känns lite overkill att behöva köra över 4 mil bara för att komma till samlingen. Känns som om jag hoppar av faktiskt...... :mad:

mja..vi andra som ska köra 4 mil till staffanstorp har det ju mycket närmare :7peta :hihi

iofs e det nog "bara" 3 mil Eslöv-S.torp

men iallafall..sicket gnäll :3freak

Von Vettet skrev:
2265323 Va e nu detta med samling i Eslöv..........känns lite overkill att behöva köra över 4 mil bara för att komma till samlingen. Känns som om jag hoppar av faktiskt...... :mad:
Pip-pelle :7peta
Jag har >4 mil till Saffranstorp. De flesta verkar uppskatta Eslöv-rundan, är mätta på Häckering/Sjöbo och bullarna är både större, godare o bättre i Bialitt :tuttar
Nästa två gazz blir nog oxå Eslöv, så vänj dig (Á lá carte stuntraka finnes vid fiket!) :D

EDIT:
...eller har du fortfarande ingen hel**tes, dj**la mouteurcykeul? :pannkyss

Last edited:
Von Vettet skrev:
2265323 Va e nu detta med samling i Eslöv..........känns lite overkill att behöva köra över 4 mil bara för att komma till samlingen. Känns som om jag hoppar av faktiskt...... :mad:

Mycket bättre vägar ju :)

Beror väl på vad man prioriterar visserligen, rundan eller rakan efter.

Von Vettet skrev:

Jo ifösig längre men snoka upp lite roliga vägar till Eslöv och bege dig lite tidigare.
Annars brukar ju ons gazzen vara samma runda nästan och på 10-12 mil som slutar på tex sjöbo.
Inte alls fel men lite nya rundor o vägar,dock kunde vi haft en samling med oss här nerifrån lite tidigare för gemensam körning upp dit på så krokiga vägar så möjligt :)

Von Vettet skrev:

Ah, du har ingen hoj - så håll k***t :D

Jag och Tobbe kommer göra svarta sträck i varenda kurva!!!!!!!!!

jag är lite mätt på sjöbo rundan jag med och ser fram den nya rundan eftersom jag missade förra pga däckproblem.

:tummenupp

R1 racer skrev:
2265800 Jo ifösig längre men snoka upp lite roliga vägar till Eslöv och bege dig lite tidigare.
Annars brukar ju ons gazzen vara samma runda nästan och på 10-12 mil som slutar på tex sjöbo.
Inte alls fel men lite nya rundor o vägar,dock kunde vi haft en samling med oss här nerifrån lite tidigare för gemensam körning upp dit på så krokiga vägar så möjligt :)
Låter som en bra ide'!

Zilversurfer skrev:
2265806 Ah, du har ingen hoj - så håll k***t :D

Jag och Tobbe kommer göra svarta sträck i varenda kurva!!!!!!!!!

Jo han har det förmodligen sen i måndags eller nåt.....alacarte :tummenupp

Och förmodligen kommer hans största fans att vara rapsbaggarna :rofl

Vidare får han själv avslöja.

Hoppas att jag skaffat hoj tills nästa runda, (hämtar ev. ny hoj imorr´n) ska ni köra på de vägarna ROH brukar köra på så är de :tummenupp !

TouchMan65 skrev:
2266021 Klart man är på! Får väl se HUR långsam den "långsamma" gruppen är???? :3freak :tungan :D

Den kommer inte att vara lika snabb som den du körde i onsdags :D . Tror du kommer att tycka att det är ett behagligt tempo i "den lite långsammare gruppen" :tummenupp

Zilversurfer skrev:
2267097 Om rapsbaggarna är hans största fan, är det inte så svårt att gissa vad det är för hoj :tummenupp

Då tror jag det är en knallgul Trajja TT600 från -01 eller 02. För en sån hade jag o den gillade rapsbaggarna. Eller har jag fel :va :3freak :lol

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa