Onsdagsgazzet™ - 28/6 - ESLÖV!!!

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Fredchen skrev:
2266799 Den kommer inte att vara lika snabb som den du körde i onsdags :D . Tror du kommer att tycka att det är ett behagligt tempo i "den lite långsammare gruppen" :tummenupp

De hoppas jag. Så "be gentle with me"! :D
Ser fram emot kvällen iaf...redan laddad o klar. :squid :yoparty

Finns det någon karta över Eslöv med inritat var ni samlas?? :hihi :rolleyes:

Om jag hinner hem byta om och köra till Eslöv så kommer jag.
Jag brukar ju ha problem att hinna till SV...

PutteLiten skrev:
2267323 Finns det någon karta över Eslöv med inritat var ni samlas?? :hihi :rolleyes:

Om jag hinner hem byta om och köra till Eslöv så kommer jag.
Jag brukar ju ha problem att hinna till SV...
Men lilla Putte... på samma ställe som vi körde NDR ifrån ju!!

Jag har hört att det är skyltat över hela skåne med "ONDAGSGAZZ" till Eslöv. Så att plisen skall hitta vägligisterna :gnissla Så att dom kan kolla alla på en gång, smidigt va :3freak Jag har fixat 10% i grupprabatt då, gäller bara regskyltar+slitet bakdäck.

PGH skrev:
2267395 Jag har hört att det är skyltat över hela skåne med "ONDAGSGAZZ" till Eslöv. Så att plisen skall hitta vägligisterna :gnissla Så att dom kan kolla alla på en gång, smidigt va :3freak Jag har fixat 10% i grupprabatt då, gäller bara regskyltar+slitet bakdäck.

de e inte till polisen utan för att du ska hitta till macken o sen även rundan efter vi kört ifrån dig :)

Zenit skrev:
2267403 de e inte till polisen utan för att du ska hitta till macken o sen även rundan efter vi kört ifrån dig :)

Vänta lite, tycker jag hör lite pyspunka på en gs500 :tungan Jepp, stämmer. Tyvärr hinner du inte fixa däcket innan söndag, jag som tänkte släppa min plats. Men nu behöver jag inte. Lalalalalalalalllal can´t hear you now :döv

Maverick_ou812 skrev:
2267327 Men lilla Putte... på samma ställe som vi körde NDR ifrån ju!!

Jah, så det var Eslöv :rofl

Då vet jag i alla fall var jag inte ska svänga...

Eslöv, tillsammans med Landskrona var ju världens ände (ok nästan då). De hade EN sak gemensamt: TVÅ vägar hade byarna - EN som leder IN och EN som leder UT. :D

Eller? ;)

PGH skrev:
2267413 Vänta lite, tycker jag hör lite pyspunka på en gs500 :tungan Jepp, stämmer. Tyvärr hinner du inte fixa däcket innan söndag, jag som tänkte släppa min plats. Men nu behöver jag inte. Lalalalalalalalllal can´t hear you now :döv

:4skrika :4skrika :huvet :huvet :4skrika :4skrika :död :hihi

TouchMan65 skrev:
2267822 Eslöv, tillsammans med Landskrona var ju världens ände (ok nästan då). De hade EN sak gemensamt: TVÅ vägar hade byarna - EN som leder IN och EN som leder UT. :D

Eller? ;)

två ut väll.. :va de som kör in kör dubbelt så fort ut så :D

Vädret?

Någon som vet hur vädret är kring Eslövs trakten nu? I lilla Svedala är det grått o tråkigt, jag som trodde det skulle bli fint tills i kväll...

Clown/lukt/BENS skrev:
2268216 Någon som vet hur vädret är kring Eslövs trakten nu? I lilla Svedala är det grått o tråkigt, jag som trodde det skulle bli fint tills i kväll...

Vädret är helt okej, det blir inget regn iallfall.. Det är bara på med utrustningen och sätta sig på hojen och köra hit. :tummenupp

Zenit skrev:
2267987 två ut väll.. :va de som kör in kör dubbelt så fort ut så :D

Så det är samma som :D i Tbg då? :7peta

Vill samtidigt tacka Fredchen för gazzet idag. Kuligt värre fast jag hade nytt framdäck. BRA planerat....NOT! Men men, gick bra ändå, tyckte jag. :tummenupp :tummenupp

Gött gazz idag, skönt väder och najsiga vägar..Inga incidenter i lugn grupp. Hoppas ni tyckte det var ett bra tempo, annars får ni säga till.

TouchMan65 skrev:
2268911 Så det är samma som :D i Tbg då? :7peta

Vill samtidigt tacka Fredchen för gazzet idag. Kuligt värre fast jag hade nytt framdäck. BRA planerat....NOT! Men men, gick bra ändå, tyckte jag. :tummenupp :tummenupp

:tummenupp

Tack för ett Smek Gazz! allt gick fint till.

Tack Till "Snaffe" för mellan gruppen som var Smek :tummenupp

Gött gazz idag i mellan 1. Bra tempo, blev lite luckor som man kanske skall fundera över, kanske ev typ etc... Här kommer lite bilder också från idag.

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    65 KB · Visningar: 92
  • 4.jpg
    4.jpg
    91 KB · Visningar: 82
  • 3.jpg
    3.jpg
    100.4 KB · Visningar: 97
  • 2.jpg
    2.jpg