Onsdagsgazzet™ 26/8

Fick ett litet mail .....

'allo 'allo

Pratade med en okänd Radical Rider medlem 26/8 på Flygrakan som undrade
lite, om bilderna jag tar läggs ut nånstans.

Jag hittade till 'Onsdagsgazzet™'-trådarna men känner inte för att regga
mig på forumet bara för att posta länkarna, så du kanske kan hjälpa mig?

Citera mig gärna när jag säger att jag är ganska rudis på det här med
fotografering. Men det är väl säkert nån bild som fungerar för er!
Återkom om orginal eller önskemål önskas. Dagens bilder är i skrivande
stund inte sorterade men läggs ut så snart jag har tid.

Hälsa de andra från mig. Det är j_vligt roligt som icke MC nörd att
kolla på när ni kör!

Och så var det bilderna: http://picasaweb.google.se/MrJamHood

// Thomasson, Sjöbo
MrJAM @garaget.org

Tack!:) Men det börjar bli mörkt fort nu, svårt att få till så bra bilder som man vill när ljuset inte räcker till.:gnissla

Ska försöka fixa ihop ett picasaalbum eller nåt dit jag kan lägga bilder som är fria att tanka ner. Är Picasaweb bästa alternativet? Hade gärna velat lägga upp bilder i full storlek.

Det hade varit toppen! Skulle gärna vilja ha den bilden på mig :)

Tack!:) Men det börjar bli mörkt fort nu, svårt att få till så bra bilder som man vill när ljuset inte räcker till.:gnissla

Ska försöka fixa ihop ett picasaalbum eller nåt dit jag kan lägga bilder som är fria att tanka ner. Är Picasaweb bästa alternativet? Hade gärna velat lägga upp bilder i full storlek.

Jag kan hosta bilderna i full storlek på RadicalRiders.net om du vill:tummenupp

Jag och Stefan tackar Sajklan för den del av gazzet som vi körde med i.:tummenupp

Skulle hinna med kaffe o korv i Sjöbo innan det blev mörkt.

Visste inte att det var så kul att åka (nästan som man körde själv):yoparty

??

2 frågor??

1. Vem brukar leda dom olika grupperna?
2. Körde den snabba gruppen hem över gärdslöv igår? (den konstgjorda sjön utanför skurup?)

2 frågor??

1. Vem brukar leda dom olika grupperna?
2. Körde den snabba gruppen hem över gärdslöv igår? (den konstgjorda sjön utanför skurup?)

1. Lite olika. Igår var det 1st okänd för mig i snabb. Jag tog Mellan/snabb Sajklan Mellan/mindre snabb Pjohan tog minst snabba gruppen.

2. Ingen aning. :)

Va f...

Egentligen behövde jag inte registrera mig, men lika bra eftersom det tydligen var fler som frågade om bilderna.

Håller absolut inte samma klass som exempelvis Satanjas, men... Jag kompenserar helt enkelt detta med fler bilder istället. Kvantitet istället för kvalité, eller hur var det nu... :bow

http://picasaweb.google.com/MrJamHood/Flygrakan090826

Ses på Onsdag...

Edit: Och ja, du som pratade med mig sist (fastnade på bild), hugg mig igen nästa gång. Jag behöver en guide som kan peka och visa vem som är vem, om du känner för det. :hihi

Last edited:
Edit: Och ja, du som pratade med mig sist (fastnade på bild), hugg mig igen nästa gång. Jag behöver en guide som kan peka och visa vem som är vem, om du känner för det. :hihi

Detta e min hoj.. .inte jag på den.. man får inte köra på bakhjulet ju :näsblod

Flygrakan-60.jpg

Aha, trevligt! Ja, den bågen och han du lånat ut hojen till såg man en hel del av. =)

Jag på Millen. Fina bilder :)

*/ ?>
Back