Onsdagsgazzet™ 26/8

Var det bara jag eller lät din hoj lite skumt emellanåt?? Gick den som den skulle??

willy på Millen: Underbart ljud från din hoj, alla hårstrån stod upp på armarna när du for förbi!! :tummenupp :banana :yoparty

Det är när han hälsar på varvstoppet som den låter lite annorlunda.

Look at me ....Look at me ....Look at me ....Look at me ....:arsele:tuttar:yoparty:D:banana

:finger:fatta!:sissy:öga:fart:FU:6surkart

Var det bara jag eller lät din hoj lite skumt emellanåt?? Gick den som den skulle??

Hojen mår prima, men det är när jag kommer till varvstoppen i ettan, har inte lyckats wheela på tanken i tvåans växel än... :huvet

Det är när han hälsar på varvstoppet som den låter lite annorlunda.

det är tuftigt ;)

Jasså? Var du där? Jag tror jag måste missat dig...

:blah

hahhahah

Last edited:

willy på Millen: Underbart ljud från din hoj, alla hårstrån stod upp på armarna när du for förbi!! :tummenupp :banana :yoparty
Den går bara på två cylindrar.

Nu finns en del av mina bilder även på picasaweb (tror jag, jag blev inte så bra kompis med picasa...)
Sålänge namnet, loggan, eller vad man nu ska kalla det får vara kvar så är det fritt fram att tanka hem bilderna därifrån.

http://picasaweb.google.se/micke.persson
Mycket bra bilder. :yoparty

Det är inte dig jag fått på bild tro? Grå/vitt ställ med Vanucci på benen, svart väska?

Ahaaaa ... det är där du sökte till Big Brother, Baren, Villa Medusa, Robinson och alla andra sådana docusåpor :tuttar:arsele:yoparty

Vår egen big brother Linda, Sporthoj Sajklan!:tuttar

Tack, vad roligt att du tycker det! Själv tycker jag att det kanske låter lite för bra ibland.... :gnissla

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...