Onsdagsgazzet™ - 26/7

Procenthöjning

Wohoo, vi kommer 4 st, 2 nyisar och 2 som hängt med nån gång innan :) Så höjer procenten något till, laddade som bara den :banana
 
Midhem Malmö >>>>>>> Statoil S-storp>>>> ;-))

tjena Malmöbor mfl.

om nån vill hänga på från Midhem > S-storp så
kör vi ut dit vid kl. 17.15 ca

Ha de´
 
Nästa vecka blir det nog gazz för mig igen.
Inleder då min 4 veckor semester och det värsta flyttstöket bör vara över. :D
 
Varit hemma i en timma nu och tagit en bira eller 2. Var blir alla i snabb grupp av???
Idag fick jag tjata till mig 4st som ville gazza.
Annars gick allt bra. Vettets grupp badade tillochmed innan slutdestination .....

Bilder bilder bilder ......
 
Mr K skrev:
2331889 Varit hemma i en timma nu och tagit en bira eller 2. Var blir alla i snabb grupp av???
Idag fick jag tjata till mig 4st som ville gazza.
Annars gick allt bra. Vettets grupp badade tillochmed innan slutdestination .....

Bilder bilder bilder ......

Bilder kommer alldeles strax!
 
Tack för gazzet idag. Det var ju ingen superstor grupp jag lajtade idag, 6 st i långsam. Men bra gick det och jag hoppas tempot var ok. Annars får ni klaga, NOT:tungan
 
Willew skrev:
2331958 Tackar för bilderna!!!

Du skulle inte vilja skicka ett pm så att man kan dra hem bilderna sen?

När jag fått upp alla så lägger jag en länk i min bildtråd till en zip så att alla som vill ha, kan få. :tummenupp
 
Mega nice...

Gytt tempo som satan var det i 2:a gruppen. Dess värre e jag ju kass på namn men du som lede..gytt drag...
Ni som låg bakom mig hoppas inte jag ställer till det allt för mycket då jag inte vågar ha samma fart igenom kurvorna som alla er andra.

Nyss kommit hem och ska kolla igenom banden imorgon så film det kommer så fort jag slutat jobba.
Till dess kan man se vad pojkarna i HBG hittade på igår
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2331093#post2331093

Hur som helst...mega nice runda:yoparty :yoparty
 
friflaj skrev:
2332070 Gytt tempo som satan var det i 2:a gruppen. Dess värre e jag ju kass på namn men du som lede..gytt drag...
Ni som låg bakom mig hoppas inte jag ställer till det allt för mycket då jag inte vågar ha samma fart igenom kurvorna som alla er andra.

Nyss kommit hem och ska kolla igenom banden imorgon så film det kommer så fort jag slutat jobba.
Till dess kan man se vad pojkarna i HBG hittade på igår
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2331093#post2331093

Hur som helst...mega nice runda:yoparty :yoparty
Sluta häng på forumet utan klipp snabbt ...... har du läst ditt PM?
 
Mr K skrev:
2331889 Varit hemma i en timma nu och tagit en bira eller 2. Var blir alla i snabb grupp av???
Idag fick jag tjata till mig 4st som ville gazza.
Annars gick allt bra. Vettets grupp badade tillochmed innan slutdestination .....

Bilder bilder bilder ......

Perfekt takt i snabba gruppen. Tack för en go tur.
 
Mr K skrev:
2331889 ...Var blir alla i snabb grupp av???
Idag fick jag tjata till mig 4st som ville gazza....
:rofl
Du kör för fort numer - växelförarskrapare där :hihi
Jimmyretta - Kvaddad hoj :3freak (färdigmekas denna vecka)
Robz - bortrest :huvet
ZS - "Ny hoj" :brinnerup
VV - Rajsleiter i 0,25 :hihi (?)

Snafets, Jonny, Afsfalt, MilleR (vet ej forumnick), Busfrö - skaffat hoj igen juh, Mika - Håller på å flytta, elr nåt, Bo$ken o T509 då...? :confused:

RoH - :confused:
Resten på semester....:confused:

...har oxå märkt att det tunnat av från >20st till <6st i 0,95... dax o sänka till 0,89 kanske?

/Hoppas hinner hem o kan vara mä på nästa gazz.:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top