Onsdagsgazzet™ - 26/7

PGH skrev:
2331930 Tack för gazzet idag. Det var ju ingen superstor grupp jag lajtade idag, 6 st i långsam. Men bra gick det och jag hoppas tempot var ok. Annars får ni klaga, NOT:tungan
Helt ok tempo o köra in sig på motarden!
Bra runda!
 
Mr K skrev:
2331889 Vettets grupp badade till och med innan slutdestination .....

Bilder bilder bilder ......

Tack för tur "Vettets" grupp blev av med en del hojar, men somliga badade (Man hade så klart ej bad grejor) och sen var blev alla av vid Revinge rakan.

Det var mycke folk i går..:yoparty
 

Bifogat

  • Start vid statoil.JPG
    Start vid statoil.JPG
    137.6 KB · Visningar: 69
  • Varm kväll med bad.JPG
    Varm kväll med bad.JPG
    109 KB · Visningar: 109
  • Revinge rakan.JPG
    Revinge rakan.JPG
    50.4 KB · Visningar: 73
  • Revinge rakan 2.JPG
    Revinge rakan 2.JPG
    49 KB · Visningar: 63
Last edited:
Mr K skrev:
2332092 Sluta häng på forumet utan klipp snabbt ...... har du läst ditt PM?

Snål och dum som jag var avände jag ett gamalt band och det mesta e helt förstöt av glitzhar. :mad: Först när jag bytade band blev det bra så till nästa gång har jag lärt mig min läxa. :va


Sorry boys
 
friflaj skrev:
2333463 Snål och dum som jag var avände jag ett gamalt band och det mesta e helt förstöt av glitzhar. :mad: Först när jag bytade band blev det bra så till nästa gång har jag lärt mig min läxa. :va


Sorry boys

Nä!!! O jag som kämpade så....:näsblod

Jaja blir bättre nästa gång
 
friflaj skrev:
2333463 Snål och dum som jag var avände jag ett gamalt band och det mesta e helt förstöt av glitzhar. :mad: Först när jag bytade band blev det bra så till nästa gång har jag lärt mig min läxa. :va


Sorry boys
blev där inte ens liiiiiite?
 
Willew skrev:
2333678 Nä!!! O jag som kämpade så....:näsblod

Jaja blir bättre nästa gång

Se om jag kan få fram något vettigt från med video från min mobil....
För söker klara det i kväll.:gnissla

Fotnote:

Vem vill sen ta med mittlilla lugna Eslöv-turen. (medelhast)
Ej i hastighet som ;Mr K Ev intresse ge mig en hint,
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top