Onsdagsgazzet™ 26/5

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1. Mr K
2.
3.
4.
5.

meteogram.png

1. Mr K
2. Lomma_rider (mellan)
3.BM i mellan....Satsar hårt på att bli årets BM:D:D
4.
5.

1. Mr K
2. Lomma_rider (mellan)
3. aidem någonstans mittimellan snabbilisnabb o mittimellan :näsblod
4.
5.

Tror jag mötte er (Silver VFR -02) strax söder om Staffanstorp. Jag kom från Trelleborgs-hållet. Får se om man hinner komma med någon gång innan det bär upp till Sthlm över sommaren. :)

Tack aidem för en kul runda! :tummenupp

Hängde dock inte riktigt med, så jag borde nog tagit en lite mindre snabb grupp. :gnissla

Och så självklart ett stort grattis till fajfor och Dio! Lycka till och tack för varm korv med bröd! :)

En dag, får ni meddela mig vart ni kör så jag får lurpassa med kamera och kanske rent av en gruppbild på ett trevligt ställe. ;)

Tackar för ett kanongazz fastän jag hade sur 600an.
All lycka till Dio & fajfor och tack för korvarna.

På vägen hem rastade lill 600an Mattes K8 utan problem ..... han bara försvann i backspegeln ........ han tappade iofs nästa ljuddämparen

Tack för ida o återigen ett stort grattis ti Fajfor o Dio

Tack för ett snabbgazz idag. Tid var knapp men vi hann.:)
Ingen fara Palle. Det gick bra ändå.

Dock hade vi visst 2 gossar i ledet som tydligen gjorde lite omkörningar med varann och låg på bredden emellanåt o snacka vid uppsamlingar.
Helst ska det inte göras så även om man känner varandra. Det ökar risken för olyckor. Snacka finns det tid till på pausen o rakan. ;)
För övrigt var det bra kört i gruppen.
Snyggt uppsamlat slipsten. Lätt o känna igen utan ditt halvljus...:näsblod Hoppas du får rätt på det.

Ett stort grattis till Fajfor o DIO.

Last edited:
Tack för en skön runda och aidem för en bra guidning på gatorna.

GRATTIS Fajfor och Dio :)

får hoppas på regn till helgen så jag känner att jag inte missar någon runda utan kan lokalisera elfelet istället :D

Tack aidem för ett gott gazz !

o grattis fajfor o dio de var riktigt häftigt :tummenupp

Tack alla inte minst Aidem för ett gott gazz samt väder gudarna för ett härligt väder:tummenupp

Stort grattis än en gång Dio o Fijfer :krama

Tack för denna kvällen :tummenupp

Tackar för korvarna även jag! (Zorken åt som fan) så om han inte tackar så är det för att han skäms..ucsh !

Fajfor...Nu e du fast. men jag tror du vill ha det så=) så stort grattis till både dig och DIO !!:)

*/ ?>
Back