Onsdagsgazzet™ 26/5

Tack för denna kvällen :tummenupp

Tackar för korvarna även jag! (Zorken åt som fan) så om han inte tackar så är det för att han skäms..ucsh !

Fajfor...Nu e du fast. men jag tror du vill ha det så=) så stort grattis till både dig och DIO !!:)

Måste ju in och tacka jag också, och framförallt för KORVEN (singularis) hade ju varit på donkan innan och ätit mig mätt! :arsele

Och än en gång stort grattis Fajfor & DIO!!

Fajfor...Nu e du fast. men jag tror du vill ha det så=) så stort grattis till både dig och DIO !!:)

Svartsjukan lyser igenom ......

attachment.php

:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt:skrattaåt

Den är verkligen fantastisk den bilden :D:D:D

K.....Jag lovar att klara mig ändå..men kommer du att klara dig utan honom?? tror nämligen att du vill vara med på en Kant lite överallt ;)

det märktes att det var Aidem som ledde, då får man jobba som passagerare!:tummenupp så tack för ett najs gazz och tack fajfor för att vi fick vara med i ditt frieri!:yoparty all lycka åt dig o DIO! :cpparty

Tack alla för era lyckönskningar..Men det är nog jag (Fajfor) som ska tacka..Dels för att jag fått Dio o dels för att utan er alla hade detta inte gått att genomföra.Vill rikta ett speciellt tack till "Brudarna"(ni vet vilka ni är) som fixade o ordna så mycket o fick mig att bli modig...
Tack Vilse för alla dom fina bilderna,Helt djävla superbra

Judith tackar också genom mig för hon kan inte logga in på sin sporthoj sida(Hon är ju Kvinna)

Nu planerar vi för bröllop.Ni som vill komma kan skicka pm till Dio.(Hon kan inte komma in på sin sida ändå)

Lugn det kommer kanske en inbjudan...
O till aidem finns det en speciell uppgift!!!!

Än en gång.TACK ALLA!!!!

Fajfor/Dio

Har postat i bildforumet också, men eftersom jag är ett big fan av Onsdagsgazzet (jo, fast jag inte åker med) så lägger jag inte en blänkare även här;

Synd att jag stod för långt borta, på andra sidan vägen, för att föreviga firandet och friandet bara. :huvet

Lite strul med att lägga upp bilder då min egen server ej är online så Flickr kanske är OK för tillfället? Här är en klickbar preview.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park