Onsdagsgazzet™ 24/6

ca65 hojjar på Stoil ..... Bra runda utan incidenter .... litta bus i Revinge blev det oxå:tummenupp

Nääh givetvis det kan alltid vara högre summor, men jag ser inte nöje i att samla dem på hög, har en resa att åka på nästa vecka så då lägger jag hellre cashen på den :tummenupp

Glidare.... har du inget jobba att sköta?

Tack för ett bra gazz idag.

tack för en trevlig runda ida. synd att 2 fick vika av från min grupp men fick 4 andra lite senare som hängde me

Hälften försvann i gruppen efter 5 min, men det verkade lösa sig bra ändå. :)

Edit: Skulle varit lite variation i onsdagsrundorna, kanske starta lite tidigare och köra lite längre innan Sjöbo på lite nya vägar än de vanliga.

Last edited:
tack för en trevlig runda ida. synd att 2 fick vika av från min grupp men fick 4 andra lite senare som hängde me

Hela mätarhuset höll ju på att falla ut ur kåpan :va

Nåja, åkte hem o skruvade ner skiten. Visade sig att ena fästet till mätarhuset saknades och var ersatt av .... TRASOR ...:näsblod

Nu är trasorna ersatta med stripes och ståltråd :D

Ursäkta om det blev ett onödigt stopp men jag ville inte riskera att bli strandsatt 6-7 mil hemifrån.

Edit: Skulle varit lite variation i onsdagsrundorna, kanske starta lite tidigare och köra lite längre innan Sjöbo på lite nya vägar än de vanliga.

Håller med. Jag rekade lite i måndags. Körde genom Veberöd till Harlösa sedan vidare mot NO, över väg 13 och sedan lite österut och till sist söderöver ner mot rakan. Många fina vägar och som sagt, lite omväxling.

Last edited:
Hela mätarhuset höll ju på att falla ut ur kåpan :va

Nåja, åkte hem o skruvade ner skiten. Visade sig att ena fästet till mätarhuset saknades och var ersatt av .... TRASOR ...:näsblod

Nu är trasorna ersatta med stripes och ståltråd :D

Ursäkta om det blev ett onödigt stopp men jag ville inte riskera att bli strandsatt 6-7 mil hemifrån.

de e lungt så länge alla kommer hem hela o rena så :D kul att höra att de löste sig så snabbt osså så nu e du redan för att följa me på hela rundan nästa gång :)

ca65 hojjar på Stoil ..... Bra runda utan incidenter .... litta bus i Revinge blev det oxå:tummenupp

japp min grupp klarade sig oxo utan några incidenter så när som ett blåmärke på reislaiterns vänstra patte ( fan gråsparvar gör ont i 160+ )

Tänk om lika många kunde skriva upp sig på stugfesten istället för att fega o "vänta på att nån annan ska skriva först" eller vad dom gör..

Kul att ni fick en bra runda...

Ska nån ut en sväng i helgen? Tänkte kanske småvägar till näset o glasstjollen vid kvalsterbo....
:tummenupp

Last edited:
Ja tack för rundan igår, var riktigt kul :tummenupp
och nu är en uppsättning nya däck beställda så man kan busa ännu mer :hojbusa:hojbusa

Glidare.... har du inget jobba att sköta?

Tack för ett bra gazz idag.

Jo visst har jag det, 2 stycker faktiskt ;) men går ju på semester på måndag :yoparty:yoparty hehhehe

japp min grupp klarade sig oxo utan några incidenter så när som ett blåmärke på reislaiterns vänstra patte ( fan gråsparvar gör ont i 160+ )

Tack för reselaitandet :tummenupp Får ta fåglarna med hjälmen nästa gång hehhe

Tidigare har jag svårt att tro att vi skulle kunna lägga det, många som jobbar och inte hinner ;) bl.a K som aldrig är i tid av två orsaker, jobbet och tidsomptimist :rofl:rofl men nya vägar är jag alltid öppen för :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...