Mr K
I win, you loose!
ca65 hojjar på Stoil ..... Bra runda utan incidenter .... litta bus i Revinge blev det oxå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nääh givetvis det kan alltid vara högre summor, men jag ser inte nöje i att samla dem på hög, har en resa att åka på nästa vecka så då lägger jag hellre cashen på den![]()
tack för en trevlig runda ida. synd att 2 fick vika av från min grupp men fick 4 andra lite senare som hängde me
Hälften försvann i gruppen efter 5 min, men det verkade lösa sig bra ändå.
Edit: Skulle varit lite variation i onsdagsrundorna, kanske starta lite tidigare och köra lite längre innan Sjöbo på lite nya vägar än de vanliga.
Hela mätarhuset höll ju på att falla ut ur kåpan
Nåja, åkte hem o skruvade ner skiten. Visade sig att ena fästet till mätarhuset saknades och var ersatt av .... TRASOR ...
Nu är trasorna ersatta med stripes och ståltråd
Ursäkta om det blev ett onödigt stopp men jag ville inte riskera att bli strandsatt 6-7 mil hemifrån.
ca65 hojjar på Stoil ..... Bra runda utan incidenter .... litta bus i Revinge blev det oxå![]()
Tack så mycket för ett trevligt gazz.Första gången för mig och helt klart nöjd
Bra ledd tur Quman
Glidare.... har du inget jobba att sköta?
Tack för ett bra gazz idag.
japp min grupp klarade sig oxo utan några incidenter så när som ett blåmärke på reislaiterns vänstra patte ( fan gråsparvar gör ont i 160+ )
Hälften försvann i gruppen efter 5 min, men det verkade lösa sig bra ändå.
Edit: Skulle varit lite variation i onsdagsrundorna, kanske starta lite tidigare och köra lite längre innan Sjöbo på lite nya vägar än de vanliga.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |