Onsdagsgazzet™ 22/10

Status
Ej öppen för fler svar.
Jäklar vilket liv det blev här...
Men jag håller med Chase ang AliceIsabell.
Dyk upp oförväntat hellre, än att säg att du ska komma, men inte gör det.
Du kommer knappast bli dåligt mottagen när du visar dig.
Även om folk är kaxiga här på nätet är det väldigt få av de som är likadana IRL. De flesta av killarna här är som små nallebjörnar :)

För övrigt ser jag inte ut att va mer än 2 skitar hög på näst sista bilden. :rolleyes:

Även om folk är kaxiga här på nätet är det väldigt få av de som är likadana IRL. De flesta av killarna här är som små nallebjörnar :)

För övrigt ser jag inte ut att va mer än 2 skitar hög på näst sista bilden. :rolleyes:

Nä, men jag är ju faktiskt jättekaxig. I verkliga livet asså. Typ. :rolleyes:

Och vad gäller fotot så är du ju faktiskt inte precis stereotypen av en basketspelare. :) Men köra hoj kan du! :tummenupp

nä inte onsdaaaaaaaaa ja kan fan inte onsdagar!!! jobbar alltid kväll då! därför ja starta torsdagarna jöö..... :tummenupp men vaffå vänta så länge? köra hoj kan man göra när som så d e bara plocka fram monstre så ses vi på stor torget kl 1800. :tummenupp

Nej snälla, förstör inte kykling som mat för mig :rolleyes:

Det du kanske ska göra är att planera in så att du inte har planer nästa onsdag? Du behöver inte köra med i gruppen, men snacka lite och kanske rivas med Money på macken en stund så lugnar allt ner sig.

PS: Hellre toffel än mansgris. :tungan

Vassego!! Men C ligger 4 tangenter till vänster om M :)

nä inte onsdaaaaaaaaa ja kan fan inte onsdagar!!! jobbar alltid kväll då! därför ja starta torsdagarna jöö..... :tummenupp men vaffå vänta så länge? köra hoj kan man göra när som så d e bara plocka fram monstre så ses vi på stor torget kl 1800. :tummenupp

Jag kör ensam eller med ett speciellt urval.

Först och främst för det är inget kul o köra med wannabies som hamnar i diket och man får stå o vänta på blinktaxi.

Sen så håller jag ett tempo som inte så många vill ha. (får se hur det nu kommer tolkas)

Sen så har jag inte tid just nu för det är lite familjesaker som är ivägen för att jag ska kunna köra som back in the day.

Sist så gillar jag väldigt få på detta forum så jag är mest här för blow of some steam, eller blow my load, beroende på vad för bilder aliceisabell lägger upp.

Bara det inte blir Mr K mullet bilden för då blir det toss my cookies istället.

Over and out, nu ska denna pojken hem till tofflandet och få lite värme :)

Mmmmm börjar bli kul här igen :tummenupp :tummenupp

O de utan jag e inblandad:va :va

Go boys and girls

Monye kom du till mej sen så ska du få se på monster:D

Hmm!???! "hellre toffel än mansgris" inte ja som legat med 3 st från sporthoj :tummenupp :tummenupp :arsele

Va bara 3 vem e den stackaren:va

Själv har man bara i år nog hunnit med minst ett 20 tal från sporthoj:tummenupp

Last edited:
Denna tråden har spårat ut så nu stänger jag den.

Puss på er allihopa. Man ska kramas och vara glad:D :) :tungan :pannkyss :tummenupp :tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!