Onsdagsgazzet™ 22/10

Status
Ej öppen för fler svar.
Om ni lugnar er till 1740-45 så kommer jag och vinkar av er och kallar er fula saker ....

Fungerar ok för mig, men vi lär sitta 30 minuter längre i Blentarp! :tummenupp

Helt Ok för mig

Ja, det går bra!

Bra, då säger vi 17:30. Mr K får gärna uppdatera första posten. Vet ni nån mer som ska med kan det vara läge att messa dessa.

Om ni lugnar er till 1740-45 så kommer jag och vinkar av er och kallar er fula saker ....

I sådana fall säger vi 17:25 :D

Last edited:
Bra, då säger vi 17:30. Mr K får gärna uppdatera första posten. Vet ni nån mer som ska med kan det vara läge att messa dessa.
Fixxat
I sådana fall säger vi 17:25 :D
VABar idag så jag kommer ner ändå .... hahahahahha

Det blir ganska molnigt väder men uppehåll. Temperaturen blir +7 till +10 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 2 till 4 meter per sekund.

Jepp jepp, man kommer inte hinna, ska löda en massa innan imorron så det blir o sveda med tången istället för wheela med thongen.

HAHAHA jävla lyxlirare :yoparty

varför frågar du om skjuts om du ändå inte tänker dyka upp? eller du vill bara att killarna ska ställa sig på kö?! :va :näsblod

du kan ju fråga folk på vilken trovärdighetsskala du ligger på just nu. :tummenupp

varför frågar du om skjuts om du ändå inte tänker dyka upp? eller du vill bara att killarna ska ställa sig på kö?! :va :näsblod

du kan ju fråga folk på vilken trovärdighetsskala du ligger på just nu. :tummenupp

MUHAHAHAHA. Evil rakt igenom :yoparty

MUHAHAHAHA. Evil rakt igenom :yoparty

men allvar, hur orkar folk! :S ja kommer dit, vi ses där, skriver upp mig här o där o blablabla......men är det nån som sett en skymt av personen. NOT! :näsblod :confused: :gnissla

men allvar, hur orkar folk! :S ja kommer dit, vi ses där, skriver upp mig här o där o blablabla......men är det nån som sett en skymt av personen. NOT! :näsblod :confused: :gnissla

MJAUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!:sissy

hej din pille! lever du? ska du me ut på lördag? förfest hos mig innan. :D

Ja det är precis att man lever. Hasche ska ha inflyttningsfest så jag är körd. Men jag kanske tittar förbi dig senare på kvällen:D. Ringer isf innan så att du hinner gömma ölen!

Ja det är precis att man lever. Hasche ska ha inflyttningsfest så jag är körd. Men jag kanske tittar förbi dig senare på kvällen:D. Ringer isf innan så att du hinner gömma ölen!

hahah där e knappt nåt kvar, kom du o drick upp den. ja ska ha kameran framme så ja kan filma denna gången me. hahaha....men kom du, vi ska ut sen. :tummenupp

vassego!" ;)

Last edited:
6st tuffingar lämnade statoil 1734:tummenupp

Den ene tuffingen kom hem nyss.
Händelserikt gazz. Ute i Häckeberga stötte vi på en lös hund, utan halsband. Aidem fick leka lite grusväg och försöka hitta (j)ägaren.
Sen fortsatte det i mörker till Blentarp.
Där fick Aidem köra bakhjul med Gräsklipparen. Bara för att han kunde ska jag också kunna!
Försökte HELA vägen från Veberöd till Harlösa, kommer ha sån sjuk träningsvärk i armarna i morgon! Jag ryckte och slet, tokgasade och hade mig, men det blev ändå bara kaninskutt. :(
Utom en gång, då kom den riktigt högt, och jag var ju inte alls beredd på det, och har aldrig förr testat att stå upp på pinnarna, så jag tappade balansen, och hojen fortsatte högre och högre, men jag lyckades dimpa ner åt rätt håll igen! :gnissla Hoppas ingen såg mig, det såg nog allt annat än kontrollerat ut! :tungan
Efter det blev det bara fler kaninskutt, igen. :(

Den ene tuffingen kom hem nyss.
Händelserikt gazz. Ute i Häckeberga stötte vi på en lös hund, utan halsband. Aidem fick leka lite grusväg och försöka hitta (j)ägaren.
Sen fortsatte det i mörker till Blentarp.
Där fick Aidem köra bakhjul med Gräsklipparen. Bara för att han kunde ska jag också kunna!
Försökte HELA vägen från Veberöd till Harlösa, kommer ha sån sjuk träningsvärk i armarna i morgon! Jag ryckte och slet, tokgasade och hade mig, men det blev ändå bara kaninskutt. :(
Utom en gång, då kom den riktigt högt, och jag var ju inte alls beredd på det, och har aldrig förr testat att stå upp på pinnarna, så jag tappade balansen, och hojen fortsatte högre och högre, men jag lyckades dimpa ner åt rätt håll igen! :gnissla Hoppas ingen såg mig, det såg nog allt annat än kontrollerat ut! :tungan
Efter det blev det bara fler kaninskutt, igen. :(

Även jag kom hem nu från ett händelserikt gasa.
Swish, vi får dra ut och öva bakhjulsåkande nån dag. Blev riktigt imponerad av aidem wheelande med gräsklipparen :-P, så nu ska det övas att åka på bakhjulet..

//Jocke

Även jag kom hem nu från ett händelserikt gasa.
Swish, vi får dra ut och öva bakhjulsåkande nån dag. Blev riktigt imponerad av aidem wheelande med gräsklipparen :-P, så nu ska det övas att åka på bakhjulet..

//Jocke

Blev jag med, men jag ville inte erkänna det! ;)
Jag är på på att öva! :D

Tack för ett kuligt gazz idag. Modigt folk:tummenupp
Dumma jag skulle tvunget leka i Skurup. Efter en 30min så kom jag från industribyn in och då kom där ut en reflexgubbe med sitt röda jedi-svärd:mad:
Tvärnit och 180 grader sväng mitt på vägen sen stäckte jag ut gaswiren allt vad den klara. :D Inget bläbär synes än.. stjärnorna på himmelen de lysa..Tralalalala:tungan

Blev jag med, men jag ville inte erkänna det! ;)

Prova någon gång. Det gör inte ont. :D Men tack ändå. Det var kul. Jäkla kick att bara slänga sig på en okänd hoj och wheela på direkten.:gnissla Gick hyffsat trots det.:)

Last edited:
...då kom där ut en reflexgubbe med sitt röda jedi-svärd:mad:
Tvärnit och 180 grader sväng mitt på vägen sen stäckte jag ut gaswiren allt vad den klara. :D .:)
Thats the way you do it ....
Blev riktigt imponerad av aidem wheelande med gräsklipparen :-P, så nu ska det övas att åka på bakhjulet..

//Jocke
Det är inga problem .... Jag har kört ifrån hojjar som har 100 havskräftor i moroten i knäckeberga med en hojjer .... ER6 Rokkar fett ...... som runghäst .... hehe

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3740333&postcount=118

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back