Mr K
I win, you loose!
Om ni lugnar er till 1740-45 så kommer jag och vinkar av er och kallar er fula saker ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar ok för mig, men vi lär sitta 30 minuter längre i Blentarp!![]()
Helt Ok för mig
Ja, det går bra!
Om ni lugnar er till 1740-45 så kommer jag och vinkar av er och kallar er fula saker ....
FixxatBra, då säger vi 17:30. Mr K får gärna uppdatera första posten. Vet ni nån mer som ska med kan det vara läge att messa dessa.
VABar idag så jag kommer ner ändå .... hahahahahhaI sådana fall säger vi 17:25![]()
Fixxat
VABar idag så jag kommer ner ändå .... hahahahahha
Det blir ganska molnigt väder men uppehåll. Temperaturen blir +7 till +10 grader. Vinden blir måttlig, sydvästlig, 2 till 4 meter per sekund.

HAHAHA jävla lyxlirare![]()
varför frågar du om skjuts om du ändå inte tänker dyka upp? eller du vill bara att killarna ska ställa sig på kö?!![]()
![]()
du kan ju fråga folk på vilken trovärdighetsskala du ligger på just nu.![]()

MUHAHAHAHA. Evil rakt igenom![]()

hej din pille! lever du? ska du me ut på lördag? förfest hos mig innan.![]()
Ja det är precis att man lever. Hasche ska ha inflyttningsfest så jag är körd. Men jag kanske tittar förbi dig senare på kvällen. Ringer isf innan så att du hinner gömma ölen!
jag kommer!!
6st tuffingar lämnade statoil 1734![]()
Hoppas ingen såg mig, det såg nog allt annat än kontrollerat ut!
Den ene tuffingen kom hem nyss.
Händelserikt gazz. Ute i Häckeberga stötte vi på en lös hund, utan halsband. Aidem fick leka lite grusväg och försöka hitta (j)ägaren.
Sen fortsatte det i mörker till Blentarp.
Där fick Aidem köra bakhjul med Gräsklipparen. Bara för att han kunde ska jag också kunna!
Försökte HELA vägen från Veberöd till Harlösa, kommer ha sån sjuk träningsvärk i armarna i morgon! Jag ryckte och slet, tokgasade och hade mig, men det blev ändå bara kaninskutt.
Utom en gång, då kom den riktigt högt, och jag var ju inte alls beredd på det, och har aldrig förr testat att stå upp på pinnarna, så jag tappade balansen, och hojen fortsatte högre och högre, men jag lyckades dimpa ner åt rätt håll igen!Hoppas ingen såg mig, det såg nog allt annat än kontrollerat ut!
![]()
Efter det blev det bara fler kaninskutt, igen.![]()
Även jag kom hem nu från ett händelserikt gasa.
Swish, vi får dra ut och öva bakhjulsåkande nån dag. Blev riktigt imponerad av aidem wheelande med gräsklipparen, så nu ska det övas att åka på bakhjulet..
//Jocke
En massa text... Harlösa... kaninskutt
Blev jag med, men jag ville inte erkänna det!![]()
Gick hyffsat trots det.Thats the way you do it .......då kom där ut en reflexgubbe med sitt röda jedi-svärd![]()
Tvärnit och 180 grader sväng mitt på vägen sen stäckte jag ut gaswiren allt vad den klara..
![]()
Det är inga problem .... Jag har kört ifrån hojjar som har 100 havskräftor i moroten i knäckeberga med en hojjer .... ER6 Rokkar fett ...... som runghäst .... heheBlev riktigt imponerad av aidem wheelande med gräsklipparen, så nu ska det övas att åka på bakhjulet..
//Jocke
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |